جستجوی پیشرفته

اجاره بیلبورد در شهریار

امروزه رقابت بسیار سنگینی برای ارائه انواع خدمات و محصولات در دل بازار در جریان است و هرکدام از رقبا سعی می کنند تا دیگری را از میدان به در کند. در این میان تبلیغات حکم شمشیر بسیار برنده ای را برای کسب پیروزی بازی رقابت می کند. بد نیست بدانید برندهای مطرح دنیا از این موضوع آگاهی داشته و در کنار روش‌های مدرن به روش های قدیمی و سنتی نیز توجه ویژه دارند. از روش های تاثیر گذار و قدیمی تبلیغات می توان به اجاره بیلبورد اشاره کرد. در این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با جزئیات این روش کارآمد آشنا شوید.

بخوانید درباره: هزینه سفره عقد

بیلبورد چیست؟

بیلبورد یا با نام دیگر آن “آگهی نما” به انواعی از تابلوهای بزرگ گفته می شود که مکان مناسبی جهت نصب آگهی هستند. ابزار مذکور می تواند توسط رنج گسترده از سازمان ها، از دولتی گرفته تا خصوصی همچون بخش صنعت و عرضه‌کنندگان کالا مورد استفاده قرار بگیرد. جامع ترین توضیح در باب بیلبورد می تواند به این شکل باشد:” هر فضای خارجی که بتوان آگهی بر روی آن نصب کرد بیلبورد خوانده می شود.”

اجاره بیلبورد در شهریار

مزایای اجاره بیلبورد

در کل بیلبورد ها از بهترین ابزارها جهت برندینگ شرکت ها و برندینگ شخصی به شمار می آیند. تصور کنید هر روز چه تعداد از افراد در بزرگ راه های شهر تهران در رفت آمد هستند. میلیون ها نفر!! همین نرخ بازدید روزانه خود نقطه عطفی برای سرمایه گذاری روی اجاره بیلبورد و رزوو آن است. با این اوصاف بد نیست که به مزایای به نمایش درآمدن این بیلبورد ها در فضای پر رفت آمد شهر تهران و بپردازیم:

نیاز به دعوت از مخاطب نیست

بیلبورد، در مواجهه با مخاطب درست نقطه مقابل دیگر رسانه های تبلیغاتی است. در کل بیلبوردها بخشی از محیط به حساب می آیند و افراد کنترلی روی آنها ندارند. در نتیجه حتی اگر شده اندک زمانی را صرف تماشای آن می کنند.

نیاز به رقابت با کسی ندارید

با به خدمت گرفتن بیلبورد شما مجبور به رقابت با رقبای دیگر نیستید زیرا این تابلوی بزرگ به تنهایی در فضای باز خودنمایی و تصویری رسا و آشکار و بزرگ از انچه عرضه می کنید، به نمایش می گذارد.

بازگشت سرمایه آن عالی است

مطابق آنچه تحقیقات به ما می‌گویند بیلبورد بیشترین بازگشت سرمایه را دارد در کل این خصیصه تبلیغات محیطی است

گروه گسترده ای را جهت تبلیغات پوشش می دهد

از شاخص های برجسته بیلبورد عمومی بودن  و  دسترسی آسان آن برای مصرف کننده است. به یاد داشته باشید که قشر سالخورده کمتر به رسانه های جمعی وابسته هستند. نتیجتاً بیلبورد ها می توانند نقش پلتفرم های اجتماعی را در تبلیغ برای آنها پر کند.

تاثیر شگفت انگیز بر خرید کالا یا درخواست خدمات شما

تحقیقات نشان می دهد که نزیک به 70 درصد قصد خرید ما، خارج از مرکز خرید شکل می گیرد. برای مثال، خریدار حین عبور از خیابان با تبلیغات فضای باز یا بیلبورد رو به رو می شود، همین مسئله باعث می شود تا تمایل او به خرید یا دریافت خدمت تبلیغ شده به وجود آید.

بخوانید درباره: چگونه یک مشاور املاک موفق شویم

عدم انتقال حس آزار دهنده بودن آن به مخاطب

از مزایای بیلبوردها همان بس که حس مزاحمت و اجبار را به مخاطب القا نمی کنند. این خصیصه درست نقطخ مقابل تبلیغات تلویزیونی و رسانه های از این دست است.

اجاره بیلبورد در اندیشه

لیست مراکزی که اجاره بیلبورد می دهند

بیست نگار شهریار

بیست نگار شهریار با شماره مجوز 5665  به مدیریت سید مهدی حسینیان می تواند به شما در پوشش دادن محوطه شهریار و اندیشه یاری (استرابورد عرشه پل عابر در شهریار و اندیشه) رساند. برای اجاره بیلبوردهای این منطقه و اطلاع از هزینه های اجاره، می توانید با شماره های 09125003701 و  02165272068 تماس حاصل فرمائید. در صورت تمایل می توانید از ایمیل این موسسه جهت اجاره بیلبورد بهره ببرید:

[email protected]

آدرس دفتر این موسسه نیز به به شرحح زیر است: خیابان ولیعصر، برج سعدی، طبقه یک ، واحد اول

شرکت تبلیغاتی آراد

برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده شهریار می توانید گوشه چشمی به شرکت تبلیغاتی آراد داشته باشید. این شرکت یک کلینیک تمام تخصصی بوده و با کمپانی سازه سازان که تولید کننده پل عابر پیاده است همکاری تنگاتنگی دارد. شرکت یاد شده، بزرگ ترین رسانه تبلیغات محیطی در کل کشور به شمار می رود. با داشتن بیش از 750 بیلبورد در سراسر ایران و همچنین منطقه شهریار و اندیشه، می توانید  به کمک شرکت تبلیغاتی آراد بهتر دیده شوید. برای اجاره بیلبوردهای این منطقه و اطلاع از هزینه های اجاره، می توانید با شماره رزرو بیلبورد 6294 250 0912 تماس حاصل فرمائید.

بخوانید درباره:شستشوی صحیح فرش

بیلبوردی ها

جهت اجاره بیلبورد و تبلیغات محیطی، بدون شک می توانید روی شرکت بیلبوردی ها حساب ویژه باز کنید. این شرکت به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته سعی در پاسخگویی به مشتریان است. ساعات کاری این شرکت از شنبه تا چهارشنبه، از 9 صبح تا 17 بعد از ظهر است. پنجشنبه ها نیز، دفتر بیلبوردی ها تا ساعت 15 بعد از ظهر پاسخگوی شما عزیزان می باشد. برای مشاوره و رزرو بیلبورد، می توانید از شماره های زیر بهره ببرید:

6294 250 0912 و 02140551408

اجاره بیلبورد در شهریار

شرایط اجاره کردن بیلبورد در مکان های مختلف

پس از اینکه مراحل مربوط به اجاره تابلو ها به صورت قراردادی تمام شد بد نیست که به دنباله مالکان رسانه‌های تبلیغاتی بگردید. در این مورد مالکیت به دو گروه تقسیم می شود:

دولتی

بیشتر تبلیغات محیطی مالک دولتی دارند. به عبارتی این شهرداری است که مالکیت این رسانه ها را در اختیار دارد و آنها را به افراد اجازه می‌دهد. از آنجا که شهرداری سعی می‌کند تا به زیباسازی شهر هم همزمان توجه ویژه داشته باشد، این هزینه را برای خدمات اجتماعی و رفاهی در نظر می گیرد.

خصوصی

بد نیست بدانید که برخی از این رسانه های محیطی مالکان خصوصی دارند و آنها هستند که برای اجاره دادن بیلبوردها تصمیم‌گیری می‌کند. اما این افراد باید ذیل مواردی همچون جانمایی، اندازه رسانه محیطی و دیگر موارد مربوط به آن از شهرداری مجوز لازم را دریافت کنند. برای مثال برخی از پل های عابر پیاده مالک شخصی دارند و باید به انها برای اجاره مراجعه کنید.

از دیگر مواردی که می توان در مورد رسانه های محیطی به آن اشاره کرد به تبلیغ روی سردر ساختمان است. این تبلیغات دو دسته هستند; یا بالای مغازه نصب می شوند که در این صورت نیز باید به شهرداری علاوه بر مالکیت خصوصی پول پرداخت کند، یا روی پشت بام و یا قسمتی از بدنه ساختمان اعمال می شوند. اصولاً این نوع تبلیغات محیطی به دلیل بالا بودن هزینه پرداخت هزینه اضافه به شهرداری و داشتن شرایط سخت گیرانه توصیه نمی شود.

بخوانید درباره: بازار گل شهریار و اندیشه

از دیگر موارد مربوط به مالکیت خصوصی برای رسانه های محیطی می توان به تبلیغات در جایگاه های پمپ بنزین اشاره کرد زیرا این مکان‌ها نیز اصولاً دارای مالکین خصوصی هستند.

سازمان اتوبوسرانی نیز یک مکان دیگر برای تبلیغات محیطی به شمار می رود.شما می توانید برای تبلیغات محیطی به اداره راه و حمل و نقل پایانه ها نیز مورد مراجعه کنید. متقاضیان اجاره تبلیغات روی انواع پل ها از طریق مزایده تعیین می گردد. در این موارد علاوه بر ابعاد تبلیغات روی بدنه اتوبوس ها، مسیر مورد نظر نیز برای دیده شدن تبلیغات انتخاب می شود.

اجاره بیلبورد در رباط کریم

تعرفه اجاره بیلبورد در شهریار و اندیشه

در درجه اول به دلیل نوسانات بالای قیمت اجاره بیلبورد در سال های اخیر، به خصوص برای بخش هایی که مربوط به مالکان خصوصی است، بهتر است با این مراکز تماس حاصل شود. پس عاقلانه ترین راه برای اجاره بیلبورد مراجعه به وبسایت اجاره آنها یا دنبال کردن وضعیت آنها از طریق آژانس های تبلیغاتی است، با پیش گرفتن این مسیر، قیمت دقیق اجاره بیلبورد به شما اعلام می گردد. البته با یک حساب سر انگشتی نیز می توان این هزینه را به صورت تقریبی برای مناطق شهریار و اندیشه تعیین کرد. برای مثال شهرهایی که جمعیت متوسط دارند تا ۱۲ میلیون و شهرهایی که جمعیت بالا دارند یا در یک سری مناطق به خصوص اقدام به تبلیغ محیطی می شود، هزینه اجاره تا سقف ۳۱ میلیون در ماه تخمین زده می‌شود. فراموش نکنید که پارامتر اندازه تابلوهای تبلیغاتی را نیز بر این هزینه باید اضافه کنید.

چه کسب و کارهایی از اجاره بیلبورد تبلیغاتی سود می‌برند

طبق تحقیقات انجام شده در حوزه بازاریابی، اصولاً این  شرکت های محلی هستند که می توانند بیشتر از اجاره بیلبورد تبلیغاتی سود ببرد. البته این که تنها استفاده از بیلبوردها را به شرکت های محلی تعمیم دهیم نیز یک فاکتور ملزوم به حساب نمی آید. برای مثال بسیاری از کسب و کارهایی که خدمات و محصولات لوکس، پرفروش، شناخته و گران عرضه می کنند نیز می توانند از تبلیغات بیلبوردی استفاده کنند. فراموش نکنید اگر شرکت شما به خوبی شناخته نشده باشد، اجاره بیلبورد نمی تواند به نفع تان باشد. این مسئله را با یک مثال بررسی می کنیم: فرض کنیم که قصد معرفی و فروش تلسکوپ را با استفاده از بیلبورد تبلیغاتی دارید. این کار شما از نظر اقتصادی و تبلیغاتی عاقلانه نیست; چون گروه هدف تان بسیار کوچک است. بنابراین باید جهت معرفی محصول تان، یک کانال تخصصی تر را انتخاب کرده سپس با مشتریان خود ارتباط بگیرید. از طرفی بیشتر ما نیاز به خرید خودرو نیاز داریم، از خدمات وام مسکن و بیمه بهره می بریم یا به یک محصول غذایی  شناخته شده علاقه داریم. برای عرضه مثال های یاد شده، بیلبورد می تواند بازیگری مناسب قلمداد شود.

برای یافتن مراکز چاپ و طراحی بیلبورد: اینجا کلیک کنید

مراحل اجاره بیلبورد

برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهریار و اندیشه و هر منطقه دیگری مراحل انجام کار اصولاً به شکل زیر در جهار فاز طبقه بندی و اجرا می شود:

فاز یک: در درجه اول به عنوان صاحب برند، باید ایده تبلیغاتی موردنظرتان را به شرکت مجری آن ارائه دهید. پس از آن کارشناسان شرکت تبلیغاتی، یک سری مشاوره در رابطه با برند تان به شما خواهند داد. در این بخش، در رابطه با اینکه در چه فضا و قسمتی از شهر باید اقدام به نصب بیلبورد شود، راهنمایی می شوید.

فاز دو: در مرحله دوم شرکت تبلیغاتی مشتری را در رابطه با فضای خالی و مناسب برای نصب طرح تبلیغاتی مطلع می کند. سپس پس از اینکه صاحب برند تصمیم خود را گرفت، شرکت پیمانکار مذاکره را آغاز کرده و قرارداد منعقد می شود.

فاز سه: در مرحله سوم مواردی همچون نور کافی در طول شب، انتخاب نوع چاپ و چگونگی نصب و اکران بیلبورد با مشتری بررسی و چک می شود.

فاز چهار: در مرحله چهارم شرکت تبلیغاتی خدمات پس از فروش را بعد از نصب بیلبورد به عهده می‌گیرد. برای مثال اگر تابلوی تبلیغاتی آسیب ببیند مجری تبلیغاتی طرح موظف است تا به آسیب وارده رسیدگی کند.

اجاره بیلبورد در اندیشه

سخن آخر

همانطور که گفته شد بیلبورد یا آکهی نما ابزار سنتی تبلیغاتی است که گاهی برای جلب مخاطب به خود، پیامی مضحک، عجیب و غریب یا حتی کنایه آمیز در دل خود دارد. با این حال وسیله‌ای محبوب برای تبلیغات است، زیرا آنچه را که میگوید در ذهن مخاطب حک می کند و در عین حال از ایده های جدید و جالب برای ارائه آن بهره می برد. بیلبورد، در هر کجا که نصب شده باشد، می تواند نمود جریان همیشگی و روان زندگی باشد. بنابراین این ابزار در دسته پلتفرم های بازاریابی و کسب و کار می تواند جایگاه ویژه ای داشته باشد. بنابراین از این جهت مخاطبان بسیاری را هدف قرار می دهد. با توجه به ویژگی های گفته شده در این مقاله، اگر مشمول شرایط آن هستید، برای گسترش کسب و کار خود، لحظه در به خدمت گرفتن آن تعلل نکنید.

منابع

[sources_post_code]

مقالات مرتبط
Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فهرست مطالب

مقایسه ملک ها

به حساب خود وارد شوید