برای فعال کردن بزرگنمایی کلیک کنید
بارگذاری...
ما هیچ نتیجه ای پیدا نکردیم
نقشه باز
نمایش نقشه راه ماهواره ترکیبی زمین موقعیت من تمام صفحه
جستجوی پیشرفته

باغ تالار والا شهریار

جاده زرنان بالا و پایین، بعد از کارخانه آسفالت، پلاک ۱۰،, ,
مورد علاقه

Overview

  • به روز شده در:
  • نوامبر 5, 2022

توضیحات

انتخاب محل برگزاری مراسم ازدواج یکی از چالش های متفاوت و در نوع خود شیرین برای زوج های جوان می باشد. محدودیت های مختلف از جمله دسترسی، فضای تالار، نوع پذیرایی و تشریفات، همه و همه باعث می شود که انتخاب بهترین باغ تالار به سختی انجام شود. اینکه یک مجموعه به طور کامل به همه نکات توجه کرده باشد، بسیار کم پیدا می شود. اما پیدا کردن آنها غیر ممکن نیست. یکی از مجموعه های بزرگ و متفاوت با سابقه ای درخشان که در زمینه برگزاری مراسم ازدواج فعالیت می کند باغ تالار والا در شهریار می باشد. چرا می گوییم این مجموعه کامل است؟ در ادامه متوجه خواهید شد.

طراحی باغ تالار والا

تالار والا با وسعت ۲۲۰۰۰ متر مربعی به صورت باغ تالار طراحی شده است که هم شامل فضای باز می شود و هم سالن های سرپوشیده ای را در خود جای داده است.  سالن اصلی به صورت یک عمارت مجلل در میان این مجموعه می درخشد. طراحان فضا را به گونه ای ایجاد کرده اند که احساس صمیمیت، نزدیکی و دورهمی برای مهمانان عروس و داماد ایجاد شود.

در کنار دو فضای اصلی یعنی باغ و عمارت پوشیده، برای تالار والا یک پارکینگ مجهز همراه با دوربین مدار بسته در نظر گرفته شده است تا خیال مهمانان را از امنیت وسایل نقلیه آنها راحت کند. برای زیباسازی و فضاسازی این بهشت شهریار، برکه ای با وسعت هزار متر طراحی و ساخته شده است که نمای بسیار زیبایی را به مجموعه می بخشد. آشپزخانه باغ تالار نیز در فضای باغ می باشد تا مشکلی را برای مهمانان بوجود نیاورد.

عمارت و سالن اصلی این باغ تالار دارای ۲۰۰۰ متر فضا می باشد که با ارتفاع بسیار خوبی که دارد، نه تنها باعث دل بازی و شکیل بودن مراسم در داخل سالن می شود بلکه امکان تهویه و شرایط خوب هوا را در سالن فراهم می آورد.

برای نورپردازی این سالن زیبا از بروزترین امکانات روشنایی استفاده شده است و سعی شده در کنار ایجاد زیبایی و تنوع رنگ، احساس آرامش را نیز برای مهمانان فراهم آورده و موجب خستگی چشم آنها نشود.

طراحی بیرونی در کنار اشاره به طبیعت زیبای ایران بافت ساده معماری اروپایی را به خود گرفته است که مخاطب را تحت تاثیر خود قرار می دهد، چینش صندلی ها، تعبیه آب نماها و موارد دیگر کاملا با دقت و اصول طراحی انجام گرفته است.

داخل سالن محل قرارگیری عروس و داماد، متفاوت و خاص تعبیه شده است و امکان  تماشای سن برای همه مهمانان در هر جای سالن فراهم می باشد.

ویژگی ها و امکانات

ویژگی های باغ تالار والا

علاوه بر طراحی زیبا که یکی از ویژگی های شناخته شده و برند شده باغ تالار والا می باشد، امکاناتی چون نورپردازی حرفه ای، اتاق کودک، پارکینگ همراه با نگهبان، آب نماهای زیبا، سالن مناسب برای فصول سرد و زمستان و اتاق عقدی زیبا و بی نظیر از دیگر امکانات این مجموعه می باشد.

همچنین می توان به قسمت تشریفات باغ تالار والا اشاره کرد که با تنوع پذیرایی بالا و کادری مجرب، بهترین منوی غذایی را با مواد اولیه درجه یک و باکیفیت برای شما زوج جوان فراهم می آورند. موردی که باید در نظر گرفته شود، در کنار کیفیت بی نظیر منوی غذایی و منوی کیک و پذیرایی، قیمت مناسب این باغ تالار می باشد.

همچنین قسمتی از باغ تالار به صورت خالی در اختیار زوج های جوان قرار داده می شود که آن را مناسب با سلیقه خود طراحی کنند و اگر طراح خاصی دارند و فضای متفاوتی مد نظر آنهاست، آن را در این مجموعه به راحتی ایجاد کنند.

در نهایت می توان به مواردی چون چایخانه سنتی، تنوع ظروف و میز و صندلی ها، اتاق رختکن مهمانان، سرویس های بهداشتی پیشرفته و تمیز، تیم آشپزی حرفه ای، ماساژورهای حاضر در مجموعه و … به عنوان سایر ویژگی های باغ تالار والا اشاره کرد.

دسترسی به باغ تالار والا

از مزیت های با ارزش باغ تالار والا می توان به دسترسی ساکنین ۴ شهر تهران، کرج، شهریار و اندیشه به صورت مستقیم به این باغ تالار اشاره کرد. بنابراین حضور مهمانان شما نیز در این مجموعه به سادگی اتفاق خواهد افتاد.

برای رسیدن به این باغ تالار باید وارد سعید آباد شهریار شوید و در جاده ی زرنان کارخانه آسفالت را پیدا کنید کمی بعد از این کارخانه، تالار والا را خواهید دید.

اینستاگرام باغ تالار والا در شهریاربرای ورود به صفحه اینستاگرام تالار والا شهریار کلیک کنید.

آدرس: جاده زرنان بالا و پایین، بعد از کارخانه آسفالت، پلاک ۱۰،
شهر:
منطقه :
استان:
منو کشور لینک رنگ شناور: ایران
باز کردن در گوگل مپ
شناسه ملک: 29470
شماره تماس: 021۴۶۸۳۸۱۹۴
پارکینگ: دارد
امکانات دیگر
آسانسور
اتاق عقد مجزا
استیج رقص
سفره خانه
سفره خانه سنتی
سفره عقد
کافی شاپ
پ 25 آوریل
ج 26 آوریل
ش 27 آوریل
ی 28 آوریل
د 29 آوریل
س 30 آوریل
چ 01 مه
پ 02 مه
ج 03 مه
ش 04 مه
به صورت حضوری
چت تصویری
اطلاعات شما

نظرات

شما بایدوارد شوید لطفا برای ارسال نظر وارد شوید

Similar Listings

مقایسه ملک ها

آژانس زرافه

به حساب خود وارد شوید