برای فعال کردن بزرگنمایی کلیک کنید
بارگذاری...
ما هیچ نتیجه ای پیدا نکردیم
نقشه باز
نمایش نقشه راه ماهواره ترکیبی زمین موقعیت من تمام صفحه
جستجوی پیشرفته

رستوران سنتی سران شهریار

جاده کهنز بعد از سه راه فردوس دوربرگردان اسدآباد لاین کندرو, ,
مورد علاقه

Overview

  • به روز شده در:
  • نوامبر 23, 2022

توضیحات

سایر اطلاعات تماس:

021-65683427

09123485733

در شرایطی که به خاطر کرونا و وضعیت اقتصادی نمی شود سفرهای زیادی رفت، دسترسی به یک محیط شاد و پر هیجان که همراه با امکانات رفاهی خوبی باشد، بسیار با ارزش است. یکی از این مکان ها رستوران سنتی سران شهریار است. این رستوران و سفره خانه در شهر شهریار واقع شده است و علاوه بر مردم این شهر، مهمانان زیادی از تهران و کرج نیز لحظات خود را در آن می گذرانند. از مهمترین ویژگی این رستوران باید به چند کاربری بودن آن اشاره کرد. یعنی شما با حضور در یک محیط زیبا، علاوه بر بخش رستوران به منوی کافی شاپ آن نیز دسترسی دارید و می توانید برای جشن ها و مراسمات خود نیز این سفره خانه را از قبل رزرو کنید.

آدرس و دسترسی به رستوران و سفره خانه سران شهریار

برای حضور در این رستوران زیبا و مهمان شدن در آن، کافی است در شهر شهریار وارد جاده آدران-شهریار شوید و بعد از سه راه فردوسیه، در دور برگردان اسدآباد وارد لاین کندرو شوید. به این صورت خود را در موقعیت سفره خانه سران شهریار خواهید دید. همچنین می توانید از نرم افزارهای مسیر یاب برای رسیدن به رستوران سران شهریار استفاده کنید.

ساعت کاری

  • همه روزه از ساعت ۱۰صبح الی ۲۴

خدمات رستوران

همانطور که اشاره ای داشتیم این رستوران یک مجموعه کامل می باشد که از فضای وسیعی برخوردار است و علاوه بر سرو وعده های اصلی در ساعات مختلف نیز منوی کافی شاپ این رستوران برای مشتریان در دسترس خواهد بود. همچنین پخش موسیقی زیبا در محیط رستوران، امکان برگزاری جشن تولد و مراسم های نامزدی و … از دیگر ویژگی های آن می باشد.

اما بشنوید از خدمات ویژه این رستوران که شامل اجرای زنده موسیقی از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در تمام شب های هفته، تخفیف های خوب و مناسب برای طول روز و وعده نهار، همچنین تشریفات آماده سازی امور مربوط به تولد و سایر مراسم های شما می باشد.

 

برای ورود به صفحه اینستاگرام رستوران سران شهریار کلیک کنید.

اینستاگرام رستوران سران شهریار

منوی غذایی و کافی شاپ

از قدیم گفتن نان داغ کباب داغ، ارائه نان تنوری تازه در محیط رستوران همراه بهترین غذاهای اصیل ایرانی مانند: جوجه کباب زعفرانی، کوبیده مخصوص، چنجه کباب مخصوص، شیشلیک شاندیز، کباب برگ و …..با بهترین کیفیت و بهترین قیمت را می توان از دیگر مزایا و نکات مثبت رستوران دانست.

در منوی کافی شاپی رستوران سران شهریار شما می توانید انواع نوشیدنی های گرم بر پایه اسپرسو، انواع چای و دمنوش، پیش غذاها، میان وعده و دسر، نوشیدنی های سرد و بهترین بستنی ها را سفارش بدهید.

منوی کافی شاپ و سفره خانه سران شهریار

  • قیمت نوشیدنی های گرم بر پایه اسپرسو و دمنوش این مجموعه در محدوده ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان می باشد.
  • پیش غذاها نیز دارای تنوع و گستردگی بالایی هستند که از ژله و کیک بستنی شروع می شود و تا سالاد سزار و پاستا چیکن آلفردو می رسد و به همین شکل از قیمت ۱۰ هزار تومان تا ۸۰ هزار تومان، امکان سفارش پیش غذا برای شما فراهم است.
  • نوشیدنی های سرد سفره خانه سران شهریار نیز علاوه بر تنوع بالا قیمت خوبی دارند. در مجموع نسبت به کیفیت ارائه شده، قیمت منوی این رستوران بسیار مناسب است.

حضور در این مجموعه باعث ایجاد لحظات زیبا و دلنشین برای شما و همراهانتان خواهد بود.

آدرس: جاده کهنز بعد از سه راه فردوس دوربرگردان اسدآباد لاین کندرو
شهر:
منطقه :
استان:
منو کشور لینک رنگ شناور: ایران
باز کردن در گوگل مپ
شناسه ملک: 29784
شماره تماس: 09125224291
چ 24 آوریل
پ 25 آوریل
ج 26 آوریل
ش 27 آوریل
ی 28 آوریل
د 29 آوریل
س 30 آوریل
چ 01 مه
پ 02 مه
ج 03 مه
به صورت حضوری
چت تصویری
اطلاعات شما

با من تماس بگیر

تماس 09202001607 واتس اپ
می توانید از صفحه "صندوق ورودی" در حساب کاربری خود به پیام های خصوصی پاسخ دهید.

نظرات

شما بایدوارد شوید لطفا برای ارسال نظر وارد شوید

مقایسه ملک ها

تیم زرافه

به حساب خود وارد شوید