برای فعال کردن بزرگنمایی کلیک کنید
بارگذاری...
ما هیچ نتیجه ای پیدا نکردیم
نقشه باز
نمایش نقشه راه ماهواره ترکیبی زمین موقعیت من تمام صفحه
جستجوی پیشرفته

باشگاه ورزشی بانوان برتر شهریار

میدان امام خمینی خیابان محسنی مجتمع مهیار,
مورد علاقه

Overview

  • به روز شده در:
  • اکتبر 25, 2022

توضیحات

خوشبختانه چند سالی است که بانوان جامعه، راز موفقیت، تناسب و سلامتی را در ورزش کردن می‌بینند و استقبال از رشته‌های ورزشی تناسب اندام مانند بدن سازی و TRX به میزان قابل توجهی زیاد شده است. درک این مسئله ورزش در کنار ایجاد آرامش و تمرکز، باعث افزایش اعتماد به نفس شما می‌شود و همچنین عاملی برای سلامتی می‌باشد، بسیار با ارزش است.

از طرفی شما وقتی با ورزش کردن به صورت مستمر و پایدار به نتایج دلخواهتان در زمینه تناسب اندام برسید، دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های بسیار بالا برای جراحی و عمل‌های مختلف نخواهد بود. اما باید در انتخاب باشگاه دقت زیادی کرد. در این مطلب برای اینکه کار شما آسان شود به معرفی باشگاه ورزشی بانوان برتر شهریار می‌پردازیم و خواهیم گفت چه مزایایی سبب شده است که این باشگاه جزء بهترین‌ها باشد.

موقعیت باشگاه

این مجموعه ورزشی که به صورت تخصصی در زمینه تناسب اندام و زیبایی بانوان فعالیت می‌کند در شهرستان شهریار واقع شده است. با این حال ورزشکارانی از شهرهای اطراف مانند کرج و تهران نیز برای تمرین به این باشگاه مراجعه می‌کنند.

برای دسترسی به این باشگاه کافی است در شهر شهریار به میدان امام خمینی در مرکز خیابان ولیعصر بروید و سپس در خیابان محسنی به مجتمع مهیار، باشگاه ورزشی بانوان برتر شهریار مراجعه کنید.

رشته های ورزشی باشگاه بانوان برتر شهریار

این باشگاه رشته‌های مختلفی را پوشش می‌دهد که از مهمترین‌ آنها می‌توان به بدنسازی، تی آر ایکس، پیلاتس، کراسفیت، ایروبیک، سی ایکس، اسپینینگ و رقص اشاره کرد. رشته‌هایی که هر کدام دارای زیر شاخه و .. می‌باشند. تنوع رشته باعث می شود که با کمک مربیان بتوانید متناسب با اندام و علاقه خود، رشته مورد نظر را انتخاب کنید و حتی بعد از مدتی اگر مورد قبولتان نبود، آن رشته را تغییر دهید.

در کنار تنوع رشته‌های ورزشی در این باشگاه، کلاس‌ های آموزش رقص در شاخه های مختلف نیز به صورت حرفه ای در باشگاه ورزشی بانوان برتر شهریار فعال می باشد و به هنرجویان علاقه مند ارائه خدمت می کند.

در این کلاس های رقص انواع رقص ها از جمله ایرانی، عربی، زومبا و آذری آموزش داده می شود که در کنار ایجاد فضای شاد، کالری زیادی مصرف می شود و یک ورزش حرفه ای به حساب می آید.

امکانات ورزشی

شما نمی‌توانید رشته‌های زیادی را در باشگاه‌تان معرفی کنید اگر امکانات مربوط به آنها را نداشته باشید. باشگاه ورزشی بانوان برتر شهریار، به دلیل داشتن بهترین و به روز ترین امکانات، جزء بهترین‌ها می باشد. در این مجموعه شما هر دستگاه و تجهیزاتی که مربوط به بدن سازی و رشته های جانبی می‌باشد را در دسترس خود مشاهده می کنید. دستگاه‌هایی که تماما استاندارد هستند و در کنار رعایت نکات ایمنی، بسیار خوب سرویس کاری می‌شوند تا دچار سر و صدای اذیت کننده نشوند و مشکلی برای ورزشکار در اثر خرابی آنها بوجود نیاید.

برای مشاهده فروشگاه های لوازم ورزشی کلیک کنید.

مربیان باشگاه ورزشی بانوان برتر شهریار

مدیریت این مجموعه در کنار تنوع رشته‌ها و ایجاد امکانات خوب، از بهترین مربیان برای آموزش و برنامه ریزی استفاده کرده است، تا تمام ابعاد حرفه‌ای گری رعایت شده باشد چرا که امکانات خوب بدون داشتن مربی حرفه‌‌ای، هیچ ارزشی نخواهد داشت.

از  جمله مربیان باشگاه ورزشی بانوان برتر شهریار می‌توانیم به خانم نوع جوی مربی تی آر ایکس، خانم میرزایی مربی کراسفیت و خانم زنجانی مربی بدنسازی، اشاره کنیم.

مربیانی با تجربه و حرفه‌ای که در کنار تسلط به رشته‌های ورزشی گفته شده به برنامه‌های غذایی نیز اشراف دارند و کنترل بسیار منظم و دقیقی روی ورزشکاران خود دارند.

ساعت کاری باشگاه ورزشی بانوان برتر شهریار

یکی از مشکلات بانوان برای باشگاه‌های ورزشی زنانه، ساعت تمرین آنها بود، چرا که در اکثر مواقع بانوان مجبورند شیفت صبح به باشگاه بروند. چون معمولا باشگاه‌ها دو کاربری می‌باشند و یک شیفت در اختیار بانوان و شیفت دیگر در اختیار آقایان است. اما باشگاه ورزشی بانوان برتر شهریار به صورت تمام وقت از ساعت 8 صبح تا 10 شب به بانوان ارائه خدمت می‌دهد. بنابراین هیچ دغدغه ای برای زمان تمرین و ورزش نخواهید داشت.

ارائه برنامه و مشاوره غذایی در باشگاه

این مجموعه با بهره گیری از بهترین مشاوران تغذیه و بهترین مربیان ورزشی، در کنار برنامه های تمرینی، برنامه های غذایی مناسب وضعیت ورزشکار ارائه می دهند تا در طول دوره فعالیت ورزش، میزان مصرف و سوخت و ساز کالری در بدن به صورت استاندارد کنترل شود.

باشگاه ورزشی بانوان برتر شهریار نماد باشگاه حرفه‌ای

خیلی از سالن ها و باشگاه‌های ورزشی، محدودیت‌های زیادی دارند، به جایگاه بانوان احترام خوبی گذاشته نمی‌‌شود، ساعات نامنظم است. مربی بانوان برای هر رشته وجود ندارد و … اما باشگاه ورزشی بانوان برتر شهریار بخاطر اینکه به صورت تخصصی و تمام وقت در اختیار بانوان است، دیگر مواردی که گفتیم، پیش نمی‌ آید.

مورد بعدی، تجهیزات است. بهترین امکانات و تجهیزات، نه تنها از نظر برند و کیفیت که از نظر تنوع و تعداد هم در این باشگاه فراهم شده است تا بانوان ورزشکار در زمان تمرین هیچ کمبودی را احساس نکنند.

این موارد که گفته شد، همه از ویژگی‌های استانداردی است که باعث می شود باشگاه ورزشی بانوان برتر شهریار تبدیل به باشگاه حرفه ای و معتبر شود.

فضایی شاد، پر انرژی و امن در باشگاه ورزشی بانوان برتر شهریار

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که باشگاه ورزشی بانوان برتر شهریار، در کنار برنامه حرفه ای برای ورزش، به ایجاد فضای شاد بسیار اهمیت می دهد و با توجه به اعیاد و مناسبات مختلف، همچنین برنامه های در نظر گرفته شده از سمت این باشگاه مانند مسابقات، شرایط و فضای بسیار لذت بخشی را ایجاد می کند. از طرفی خیلی از بانوان به میزان امنیت و رعایت حریم شخصی بسیار اهمیت می‌دهند و برایشان مهم است که در باشگاه این موارد رعایت شود. خوشبختانه در باشگاه ورزشی بانوان برتر شهریار، احترام خاصی برای ورزشکاران قائل هستند و امنیت اخلاقی و فضایی بسیار خوبی برقرار است.

آموزش رقص ویژه کودکان در باشگاه ورزشی بانوان برتر شهریار

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد این مجموعه ورزشی آموزش رقص به کودکان می‌ باشد که برای اولین بار در شهریار توسط این باشگاه ارائه شده است تا نه تنها بانوان که کودکان نیز فرصت استفاده از این مجموعه را داشته باشند و بتوانند آموزش‌های لازم در زمینه رقص را ببینند.

آموزش رقص کودکان در باشگاه بانوان برتر شهریار

آدرس: میدان امام خمینی خیابان محسنی مجتمع مهیار
شهر:
استان:
منو کشور لینک رنگ شناور: ایران
باز کردن در گوگل مپ
شناسه ملک: 35222
شماره تماس: 02165284378
د 29 آوریل
س 30 آوریل
چ 01 مه
پ 02 مه
ج 03 مه
ش 04 مه
ی 05 مه
د 06 مه
س 07 مه
چ 08 مه
به صورت حضوری
چت تصویری
اطلاعات شما

با من تماس بگیر

تماس 09202001607 واتس اپ
می توانید از صفحه "صندوق ورودی" در حساب کاربری خود به پیام های خصوصی پاسخ دهید.

نظرات

شما بایدوارد شوید لطفا برای ارسال نظر وارد شوید

Similar Listings

خدمات حضوری

استخر و باشگاه سامان شهریار

سانس بانوان همه روزه  به جز جمعه از ساعت ۹ الی ۱۵:۳۰ سانس آقایان همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲ ...
سانس بانوان همه روزه  به جز جمعه از ساعت ۹ الی ۱۵:۳۰ سانس آقایان همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۲:۳۰    
تیم زرافه
خدمات حضوری

باشگاه بدنسازی ایفل شهریار

سانس بانوان همه روزه ۱۰ الی  ۱۳ سانس آقایون همه روزه ۷ الی ۱۰ صبح ۱ الی ۲۳ می باشد.  
سانس بانوان همه روزه ۱۰ الی  ۱۳ سانس آقایون همه روزه ۷ الی ۱۰ صبح ۱ الی ۲۳ می باشد.  
تیم زرافه
خدمات حضوری

باشگاه تن آرا شهریار

 سایر اطلاعات تماس: ۰۹۱۹۳۶۹۵۱۶۲ ساعت فعالیت باشگاه بانوان از ۹ تا ۱۹ می باشد. کلاس ها و رش ...
 سایر اطلاعات تماس: ۰۹۱۹۳۶۹۵۱۶۲ ساعت فعالیت باشگاه بانوان از ۹ تا ۱۹ می باشد. کلاس ها و رشته های ورزشی آمادگی جسمان ...
تیم زرافه

مقایسه ملک ها

تیم زرافه

به حساب خود وارد شوید