برای فعال کردن بزرگنمایی کلیک کنید
بارگذاری...
ما هیچ نتیجه ای پیدا نکردیم
نقشه باز
نمایش نقشه راه ماهواره ترکیبی زمین موقعیت من تمام صفحه
جستجوی پیشرفته

رستوران تک پخت اندیشه

شهرک صدف خیابان دکتر قریب نبش چهارراه توحید, ,
مورد علاقه

Overview

  • به روز شده در:
  • اکتبر 11, 2022

توضیحات

گاهی وقت ها باید خودتو دعوت کنی به یک حال خوشمزه، این جمله ای است که واقعاً در مجموعه رستوران تک پخت اتفاق می افتد. جایی که با ارائه بهترین و متنوع ترین غذاهای سنتی و محلی، لحظات خاصی را برای شما همراهان فراهم می کنند. رستوران تک پخت با سابقه ای بسیار درخشان و رضایت خوب مشتریان از بهترین رستوران های منطقه اندیشه و شهریار می باشد که در موقعیت بسیار خوبی نیز قرار گرفته است و علت این موقعیت خوب را در ادامه خواهیم گفت.

فضای رستوران تک پخت چگونه است ؟

این رستوران با محیطی زیبا و آرامش بخش در کنار طراحی بسیار خاص ورودی، یک رستوران متفاوت می باشد که شما از لحظه ورود تفاوت را در آن احساس می کنید. ارتفاع سالن رستوران باعث شده تهویه و هوای مطبوع آن بسیار خوب باشد و روشنایی و نورپردازی در بهترین حالت ممکن اتفاق بیافتد. طرح دیواره ها برگرفته از معماری اصیل ایرانی با نقش هایی بی نظیر است که نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

همچنین برای مشتریان از بهترین میز و صندلی ها استفاده شده است که در کنار راحتی خوبی که فراهم می کند حس آرامش را در آنها القا می کند. صندلی ها از طرح مبلمان برخوردار بوده و فرد در زمان خوردن غذا راحتی خوبی دارد. ترکیب نورهای طلایی و سفید در این رستوران چه در دیوارها و چه سقف انرژی خوبی را منتقل می کند.

همچنین علاوه بر اینکه میتوانید از فضای زیبای این رستوران استفاده کنید می توانید به صورت تلفنی غذای خود را سفارش دهید و با پیک رایگان غذای خود را سریع دریافت کنید.

چه غذاهایی سرو می کند؟

منوی رستوران تک پخت

در این رستوران به صورت ویژه انواع غذاهای سنتی ایرانی مانند دیزی، قورمه سبزی، زرشک پلو با مرغ، قیمه، باقالی پلو، چلو خورشت قیمه بادمجان و … در کنار غذاهای پر طرفدار رستورانی مانند انواع خوراک قفقازی، بناب، رولت گوسفندی، لقمه زعفرانی و … سرو می شود که تکمیل کننده آنها نیز غذاهای چلو این رستوران می باشد، مانند: چلو کباب مخصوص تک پخت، چلو ماهیچه گوسفندی، چلو گوشت گردن گوسفندی، چلو سلطانی، چلو برگ ممتاز، چلو کباب قفقازی و ….

برای تمامی غذاهای رستوران تک پخت از مواد اولیه تازه با کیفیت و درجه یک استفاده می شود که تاثیر بسیار زیادی روی کیفیت نهایی غذا دارد. همچنین کادر آشپزی این مجموعه از سرآشپز تا کارکنان، همه دارای تجربه و تخصص بالایی هستند که با یک بار تست غذای رستوران تک پخت این کیفیت را تایید خواهید کرد.

آدرس و دسترسی رستوران تک پخت

همانطور که اشاره کردیم رستوران تک پخت در منطقه ای مناسب با دسترسی به چهار شهر تهران، کرج، شهریار و اندیشه فعالیت دارد که علاوه بر مردم بزرگوار و همیشه همراه اندیشه و شهریار، مهمانان گرانقدری از تهران و کرج نیز از مشتریان ثابت رستوران تک پخت می باشند.

برای رسیدن به این رستوران شما کافی است از جاده شهریار وارد شهرک صدف شوید تا بتوانید در کنار دوستان و خانواده لحظات خوبی را در مجموعه رستوران تک پخت سپری کنید. همچنین از نقشه ی بالای این صفحه نیز برای رسیدن به رستوران تک پخت می توانید استفاده کنید.

در مجموع اگر بخواهیم بهترین نکات را در مورد یک رستوران خوب بگوییم که شامل آدرس مناسب، فضای زیبا و دلنشین، محیط آرام و پر انرژی، غذای با کیفیت و متنوع می باشد، همه و همه در رستوران تک پخت به صورت یک جا وجود دارد تا بهترین اتفاق را برای یک شب خاص شما ایجاد کند.

اینستاگرام رستوران تک پخت

برای رفتن به اینستاگرام رستوران تک پخت اندیشه کلیک کنید.

آدرس: شهرک صدف خیابان دکتر قریب نبش چهارراه توحید
شهر:
منطقه :
استان:
منو کشور لینک رنگ شناور: ایران
باز کردن در گوگل مپ
شناسه ملک: 29724
شماره تماس: 02165575003
ی 12 مه
د 13 مه
س 14 مه
چ 15 مه
پ 16 مه
ج 17 مه
ش 18 مه
ی 19 مه
د 20 مه
س 21 مه
به صورت حضوری
چت تصویری
اطلاعات شما

با من تماس بگیر

تماس 09202001607 واتس اپ
می توانید از صفحه "صندوق ورودی" در حساب کاربری خود به پیام های خصوصی پاسخ دهید.

نظرات

شما بایدوارد شوید لطفا برای ارسال نظر وارد شوید

مقایسه ملک ها

تیم زرافه

به حساب خود وارد شوید