برای فعال کردن بزرگنمایی کلیک کنید
بارگذاری...
ما هیچ نتیجه ای پیدا نکردیم
نقشه باز
نمایش نقشه راه ماهواره ترکیبی زمین موقعیت من تمام صفحه
جستجوی پیشرفته

فست فود آرویچ اندیشه

تقاطع دکتر قریب و توحید جنب مهبد مارکت پلاک 2/4, ,
مورد علاقه

Overview

  • به روز شده در:
  • اکتبر 12, 2022

توضیحات

در مورد فست فودها علاوه بر کیفیت مواد و تخصص سر آشپز، مورد دیگری که بسیار مهم است، ظاهر و زیبایی آن است. چرا که فست فودها به غذاهای رنگارنگ معروف هستند. اگر شما هم جز طرفداران دیزاین و طراحی عالی غذا در کنار کیفیت آن هستید، حتما مجموعه آرویچ اندیشه را در ذهن خود داشته باشید. در واقع می توان گفت که فست فود آرویچ اندیشه استاد این است که با رنگ و ظاهر غذاهای خود، اشتهای مشتری را چندین برابر کند. این فست فود به سلیقه مشتریان بسیار اهمیت می دهد و همگام با بهترین منوهای روز پیش می رود.

ویژگی های فست فود آرویچ اندیشه

در این رستوران تنوع غذایی فست فودی بسیار بالاست و به نظر مشتری اهمیت بالایی داده می شود به طوری که به تمایل مشتری برای حذف موادی از یک نوع پیتزا یا تغییر نوع مواد، ترتیب اثر داده می شود و  آنچه را که شما بخواهید، برای شما فراهم می آورد، چرا که خیلی از مشتریان در کنار برنامه غذایی ویژه‌ای که دارند، دوست دارند لذت خوردن یک پیتزا را نیز بچشند.

فست فود آرویچ اندیشه تمام تلاش خود را دارد که با تهیه مواد اولیه باکیفیت از معتبرترین برندهای کشور از همان شروع کیفیت نهایی غذای خود را در نظر بگیرد. در کنار این مورد، استفاده از بهترین سر آشپزان که توانایی خاصی در تهیه و پخت پیتزا دارند، محصولات فست فود آرویچ اندیشه را بی نظیر و خاص کرده است.

فضای این رستوران بسیار خوب و مناسب است و برای گذراندن ساعاتی خوش در کنار دوستان و خانواده بسیار مناسب است. همچنین تمام نکات بهداشتی در فست فود آرویچ اندیشه رعایت می شود و از تهویه خوبی هم برخوردار می باشد.

تنوع غذایی و قیمتی

منویی غذایی فست فود آرویچ اندیشه

یکی از مواردی که دوست داران رستوران ها و غذاهای بیرون به آن توجه دارند، تنوع غذا و همچنین تنوع قیمت یک رستوران می باشد. در فست فود آرویچ اندیشه نیز با ایجاد یک گستردگی متنوع، انواع پیش غذاها، ساندویچ ها، پیتزاها، انواع سالاد و نوشیدنی، با تنوع قیمتی خوب ارائه می شود. شما در بازه ۶۰ تا ۱۰۰ هزار تومان بیشترین نوع غذای این رستوران را مشاهده خواهید کرد و با توجه به منوی غذایی ساندویچ ها و پیتزاهایی نیز ارائه می شوند که دارای قیمتی کمتر یا بیشتر از این بازه هستند. در کنار کیفیت ارائه شده، طراحی و لذیذی غذا و آرامشی که فراهم می شود، این قیمت ها معقول و مناسب می باشد.

دسترسی

در نهایت شما پایه ثابت رستوران و فست فودی خواهید بود که دسترسی راحت تری را برای شما فراهم می آورد. فست فود آرویچ اندیشه در شهرک اندیشه، شهرک صدف، تقاطع دکتر قریب و توحید واقع شده است و امکان حضور برای ساکنین تهران، شهریار و کرج نیز در این رستوران فراهم است. بنابر این در ایام تعطیل و یا آخر هفته ها شما می توانید با عبور از فضای زیبای شهریار و منطقه اندیشه در کنار خانواده و دوستان لحظات زیبایی را در فست فود آرویچ اندیشه سپری کنید.

برای دسترسی به صفحه اصلی اینستاگرام فست فود ارویچ کلیک کنید

اینستاگرام آرویچ

 

آدرس: تقاطع دکتر قریب و توحید جنب مهبد مارکت پلاک 2/4
شهر:
منطقه :
استان:
منو کشور لینک رنگ شناور: ایران
باز کردن در گوگل مپ
شناسه ملک: 35273
شماره تماس: 02165555345
ش 11 مه
ی 12 مه
د 13 مه
س 14 مه
چ 15 مه
پ 16 مه
ج 17 مه
ش 18 مه
ی 19 مه
د 20 مه
به صورت حضوری
چت تصویری
اطلاعات شما

با من تماس بگیر

تماس 09202001607 واتس اپ
می توانید از صفحه "صندوق ورودی" در حساب کاربری خود به پیام های خصوصی پاسخ دهید.

نظرات

شما بایدوارد شوید لطفا برای ارسال نظر وارد شوید

مقایسه ملک ها

تیم زرافه

به حساب خود وارد شوید