برای فعال کردن بزرگنمایی کلیک کنید
بارگذاری...
ما هیچ نتیجه ای پیدا نکردیم
نقشه باز
نمایش نقشه راه ماهواره ترکیبی زمین موقعیت من تمام صفحه
جستجوی پیشرفته

پیتزا بوبو شهر قدس

45 متری انقلاب نبش خیابان عوارضی,
مورد علاقه

Overview

  • به روز شده در:
  • اکتبر 12, 2022

توضیحات

در شرایط کنونی که مقدار زیادی از وعده های غذایی ما را غذاهای بیرون تشکیل می دهند، آشنایی با یک رستوران و فست فود عالی بسیار مهم و ضروری می باشد. این رستوران باید دارای ویژگی هایی باشد که ما را مجاب کند به مشتری ثابت آن تبدیل شویم، دقیقا همان ویژگی هایی که رستوران بوبو شهر قدس دارد. در این رستوران مواد از مواد با کیفیت و درجه یک به عنوان مواد اولیه غذا ها استفاده می شود و توانایی تیم آشپزی این مجموعه بسیار خاص است به طوری که شما تفاوت مزه و بوی خوش را در این رستوران به راحتی احساس خواهید کرد. در کنار این موارد، رستوران پیتزا بوبو شهر قدس دارای ویژگی ها و امکانات دیگری نیز می باشد.

کیفیت غذاهای فست فود بوبو شهر قدس

کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب

شاید دو عامل اصلی برای انتخاب رستوران بین اکثر مردم همین دو مورد باشد، شما انتظار دارید در شرایط اقتصادی امروزی، مجموعه ای به فکر مردم باشد و در قیمت غذاهای خود انصاف را نیز رعایت کند و در کنار آن با استفاده از مواد درجه یک و آشپز خوب، کیفیت نهایی غذا را بالا ببرد، دقیقا همان اتفاقی که در پیتزا بوبو شهر قدس می افتد. منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع است و تمام فست فودهای پرطرفدار و خاص را شامل می شود. همچنین دسرها و پیش غذاهای خاص و ویژه پیتزا بوبو شهر قدس بسیار خوردنی و لذیذ هستند.

منوی پیتزا بوبو شهر قدس

استقبال خوب از پیتزا بوبو شهر قدس

زمانی که شما خدماتی را ارائه دهید که مورد رضایت مشتری باشد، حتی در وضعیت اقتصادی سخت، طرفداران خود را خواهید داشت، اتفاقی که برای مجموعه پیتزا بوبو شهر قدس افتاده است و به همین خاطر، شعبه دوم این رستوران موفق نیز در شهر قدس افتتاح شده است.

علاوه بر این که دو شعبه فعال این مجموعه به صورت سالنی ارائه خدمت می کنند، پیک های این رستوران نیز لذت غذای لذیذ را در منزلتان فراهم می آورند و در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت غذا را به دست شما می رسانند.

بازه قیمتی

در این فست فودی پیتزاهای خانواده در بازه قیمتی ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان می باشند و برای دسته ساندویچ ها و سایر غذاها این بازه متغیر می باشد. نسبت به مواد اولیه با کیفیت و درجه یکی که تهیه می شود و همچنین سایز پیتزاهای ارائه شده در پیتزا بوبو شهر قدس، قیمت این مجموعه بسیار مناسب و با ارزش است. همین امر باعث شده است که در کنار کیفیت خوب، با قیمت مناسب، مهمانان و مشتریان زیادی از شهرهای اطراف نیز به این پیتزا فروشی مراجعه کنند.

دسترسی پیتزا بوبو شهر قدس

برای حضور در این رستوران و لذت بردن از غذای خوب آن شما می توانید هر کدام از دو شعبه را که نزدیک تر است انتخاب کنید. یک شعبه به آدرس شهر قدس، ۴۵ متری انقلاب، نبش خیابان عوارضی می باشد و شعبه دیگر در شهر قدس، بلوار جمهوری، سه راه ابریشم، واقع شده است که هر دو شعبه با موقعیت خوب به راحتی قابل دسترس می باشند.

برای دیدن صفحه اصلی اینستاگرام پیتزا بوبو کلیک کنید

اینستاکرام بوبو

شماره تماس شعبه اول (بلوار جمهوری) :

  • ۰۲۱۴۶۸۷۶۹۰۷
  • ۰۲۱۴۶۸۷۶۹۰۷

شماره تماس شعبه دوم (۴۵ متری انقلاب) :

  • ۰۲۱۴۶۰۷۳۸۰۰
  • ۰۲۱۴۶۰۷۳۷۰۰
آدرس: 45 متری انقلاب نبش خیابان عوارضی
استان:
منو کشور لینک رنگ شناور: ایران
باز کردن در گوگل مپ
شناسه ملک: 35425
شماره تماس: 02146073700
ش 18 مه
ی 19 مه
د 20 مه
س 21 مه
چ 22 مه
پ 23 مه
ج 24 مه
ش 25 مه
ی 26 مه
د 27 مه
به صورت حضوری
چت تصویری
اطلاعات شما

با من تماس بگیر

تماس 09202001607 واتس اپ
می توانید از صفحه "صندوق ورودی" در حساب کاربری خود به پیام های خصوصی پاسخ دهید.

نظرات

شما بایدوارد شوید لطفا برای ارسال نظر وارد شوید

Similar Listings

خدمات حضوری

فست فود طهرون لقمه شهر قدس

ساعت کاری این مجموعه همه روزه از ساعت 12 الی 23:59 می باشد.
ساعت کاری این مجموعه همه روزه از ساعت 12 الی 23:59 می باشد.
تیم زرافه

مقایسه ملک ها

تیم زرافه

به حساب خود وارد شوید