جستجوی پیشرفته

چگونه کترینگ عروسی مناسب پیدا کنیم؟

در کنار فضای عروسی که در تالار برگزار می شود یا در باغ و هیجان و شادی جشن به چه شکل خواهد بود، کیفیت و طعم غذا نیز از موارد مهم و تاثیرگذار در رضایت مهمانان از جشن عروسی شما می باشد. پس باید برای منوی غذایی و کیفیت آن بسیار حساس باشید و دقت بالایی را به خرج دهید. متاسفانه کیفیت غذای یک مجموعه مثل ظاهر تالار نیست که با دیدن حس خوبی برقرار کنید، باید آن را تست کرده باشید یا از طریق بازخورد مهمانان و سایر مشتریان دیگر، در مورد کیفیت یک کترینگ اطلاع پیدا کنید. حالا که از اهمیت ویژه کترینگ با خبر شدیم، به این مطلب که چگونه کترینگ عروسی مناسب پیدا کنیم؟ باید به طور دقیق بپردازیم. اما قبل از آن با تعریف کترینگ و وظایف آن آشنا شویم و ببینیم یک کترینگ خوب دارای چه مشخصاتی می‌ باشد.

کترینگ عروسی چیست؟

در زمینه تشریفات عروسی گروه‌های مختلفی کنار هم جمع می شوند تا مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار شود. یکی از این مجموعه ها به کترینگ معروف است. کترینگ ها بعد پذیرایی و بخش غذای عروسی را برعهده دارند. آنها مدیریت غذا را بر عهده می گیرند و تمام موارد پذیرایی به آنها ختم می شود.

برای همین است که حساسیت در زمینه انتخاب کترینگ بسیار بالا می باشد. چرا که یک تاخیر در غذا یا کیفیت نامطلوب باعث می شود تمام زحمات و شادی شما خراب شود و احساس منفی دریافت کنید. این موارد را بیان نمی کنیم که شما دچار استرس شوید بلکه بیان می کنیم که توجه و ریز بینی چندین برابری در انتخاب کترینگ داشته باشید.

  • امور مربوط به کترینگ عروسی

مورد مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید که در زمان قرارداد به درستی بیان شود و خواسته های شما از کترینگ مشخص باشد، موضوع مسئولیت ها و اموری است که وظیفه مجموعه کترینگ می باشد. پس باید بدانید چه خواسته ای در حیطه وظایف آنها قرار می گیرد و باید در قرارداد ذکر شود و چه خواسته ای در این لیست نباید باشد. در اینجا چند مورد کلی از وظایف مجموعه کترینگ عروسی را بیان می کنیم.

تامین غذای عروسی با توجه به منوی خواسته شده، کیفیت بالا، تفاوت قیمت با سایر خدمات تهیه غذا، طعم بی نظیر و درجه یک خوراکی ها، رعایت بهداشت بسیار بالا، رعایت استانداردهای تهیه غذا در تولید خوراکی ها در کترینگ عروسی.

مشخصات کترینگ عروسی خوب و مناسب

مشخصات کترینگ عروسی خوب و مناسب چیست؟

برای انتخاب یک کترینگ خوب ابتدا باید معیارهایی را در نظر بگیریم که باعث شود از دید ما آن کترینگ استاندارد و خوب باشد یا نه مورد تایید قرار نگیرد. پس بهتر است این موارد در لیست شما باشد :

برخورد اولیه مدیر کترینگ

بستن قرارداد برای غذای عروسی بسیار حساس و خاص می‌باشد، بنابراین نمی شود یک مدیر چند عدد قیمت را اعلام کند و بگوید همین است. بلکه باید با جزئیات، منوها و مشخصات مواد اولیه را شرح دهد، گستردگی برنامه ها، تنوعی که می تواند ایجاد کند، تغییراتی که با توجه به هزینه شما می تواند اعمال کند، همه و همه را با آرامش توضیح دهد.

همچنین بخوانید : نکات برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار و فضای آزاد

کیفیت غذای کترینگ

برخورد مدیر و توضیحات او را که تایید کردید، درخواست یک غذا به هزینه خود را داشته باشید. هیچ کسی نمی تواند به اندازه تست غذا کیفیتش را بیان کند. پس با آرامش و خیال راحت غذا را تست کنید، نحوه دیزاین، طراحی و سرو آن را ببینید. نکات بهداشتی را دقت داشته باشید. در نهایت با توجه به مزه غذا و همه این موارد تصمیم بگیرید.

استفاده از مواد اولیه با کیفیت

نکته ای که خیلی از دوستان در مورد آن اشتباه برداشت می کنند، هم ردیف قرار دادن غذای مدیریت شده و ارزان تر با غذای بی کیفیت است. تحت هیچ شرایطی بخاطر نوع هزینه زیر بار غذایی با مواد اولیه بی کیفیت نروید. اگر خواستید هزینه برای شما مناسب تر بیافتد، منو و تنوع غذایی را مدیریت کنید. در این زمینه یک کترینگ خوب با مشتری همکاری می کند.

همچنین بخوانید : تشریفات عروسی در باغ با تالار چه تفاوتی دارد؟

امکان دسترسی و نحوه ارائه غذا

بعضی تالارها در مجموعه خود دارای کترینگ می باشند که این بسیار کمک کننده است و برای شما مدیریت بهتری را فراهم می کند تا زمان سرو غذا را در دست بگیرید. اما اگر خواستید خارج از تالار یا باغ غذا را تهیه کنید، حتما فاصله کترینگ با محل جشن را در نظر بگیرید و هماهنگی کاملی را در زمان قرارداد انجام دهید. چرا که فاصله زیاد باعث مشکلات جانبی و دیر و زود شدن تحویل غذا، سرد شدن غذا و موارد این چنینی می شود.

نحوه تحویل و سرو غذا

در مورد هماهنگی اینکه غذا را در تالار تحویل می دهند و سرو آن با خودشان است یا نه غذا را در محل کترینگ تحویل می دهند و باقی موارد با شماست حتما صحبت کنید. چرا که در شب عروسی تداخل برنامه ها بسیار دردسر ساز می شود.

همچنین بخوانید : لیست کارها و وسایل لازم برای برگزاری عروسی

چطور کترینگ عروسی مناسب پیدا کنیم؟

با تعریف وظایف و مشخصات کترینگ‌ ها آشنا شدیم، اما قبل از اینکه بدانیم چطور کترینگ عروسی مناسب پیدا کنیم، باید تکلیف بعضی موارد را کاملا صادقانه مشخص کنیم.

یکی از این موارد هزینه ای است که ما برای غذا و پذیرایی مجلس عروسی قرار است در نظر بگیریم. قبل از مراجعه به کترینگ ها، میزان هزینه خود را در نظر بگیرید و با یک تحقیق اولیه، برآورد مناسبی داشته باشید که با هزینه شما چه شرایط غذایی امکان پذیر است.

حالا می‌ توانید در زمان مراجعه درخواستهای متفاوت داشته باشید، منوهای مختلف را در نظر بگیرید، پذیرایی های جانبی منوها را با توجه به هزینه خود کم و زیاد کنید و در نهایت یک منوی غذایی با کیفیت انتخاب کنید هر چند که موارد کناری غذا کم باشد مورد نیست، اما کیفیت غذای اصلی حتما بالا در نظر گرفته شود.

برای پیدا کردن کترینگ عروسی مناسب به صفحات مجازی مراجعه کنید، از تالاری که قرارداد می بندید مشورت بگیرید. تالارها با توجه به همکاری های قبلی اطلاعات خوبی از کترینگ ها دارند. نظرات دوستان و آشنایان که با کترینگی قرارداد داشتند نیز اطلاعات بگیرید. در زمان مراجعه، محیط کترینگ، لباس فرم افراد آشپزخانه و مواردی از این دست را حتما بررسی کنید.

شما عزیزان جهت رزرو باغ تالار در شهریار و اندیشه و همچنین سایر نقاط تهران می توانید با استفاده وب سایت زرافه این کار را انجام دهید.

منابع

[sources_post_code]

مقالات مرتبط
Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فهرست مطالب

مقایسه ملک ها

به حساب خود وارد شوید