جستجوی پیشرفته

باغ تالار کوچک در تهران

می‌شود گفت شب عروسی هر فرد جزء شاید 3 شب خاص کل زندگی او باشد. پس چه خوب است که با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و شرایطی به قشنگ‌تر شدن این شب چندین و چند برابر کمک کنید. یکی از مواردی که تاثیر زیادی روی جشن و حس و حال خوب مهمانان دارد، فضا و محل جشن عروسی می‌باشد. زوج‌های جوان با توجه به شرایط متفاوت، موقعیت‌های مختلفی را برای مراسم در نظر می‌گیرند، از جمله منزل مسکونی خانواده عروس و داماد، باغ‌های شخصی، تالار‌های سالنی، باغ تالار، باغ و فضای باز و ….

این انتخاب‌ها به عواملی مانند وضعیت آب و هوا، شرایط خانواده‌ها، دسترسی محل مورد نظر و … بستگی دارد. یکی از انتخاب‌ها باغ تالارهای کوچک می‌باشد. این باغ‌ها بخاطر فضای صمیمی که ایجاد می‌کنند و ویژگی‌هایی که در ادامه بیان می‌کنیم بسیار جذاب و خاص هستند.

شرایط اقتصادی از یک جهت و عدم توانایی برای هماهنگ کردن همه فامیل و دوستان از جهت دیگر، باعث شده است که استفاده از باغ ‌تالارهای کوچک بسیار نمود پیدا کند. خیلی از زوج‌های جوان و پرانرژی دوست دارند با یک مدیریت خوب، جشنی کوچک اما خاطره ساز بگیرند. پس باید یک مدیریت اولیه برای این منظور داشته باشند. ابتدا به نکاتی می‌پردازیم که باید قبل از هماهنگ کردن باغ تالار به آنها توجه کنید.

چه مواردی برای اجاره باغ تالار باید درنظر گرفته شود ؟

مواردی که برای اجاره باغ تالار باید درنظر گرفته شود

  • تعداد مهمانان مشخص باشد : زمانی که تعداد مهمانان شما مشخص باشد، با مراجعه به هر تالار و یا باغی، مدیریت آنجا به شما کمک می‌کند و می‌گوید ابعاد چه فضایی برای شما مناسب است. جدایی از این خودتان هم یک ذهنیت خوب از جمعیت و مهمانان خواهید داشت.
  • فضای باغ تالار: شما باید در میان خانواده عروس و داماد به نتیجه نهایی برسید که چه مدل فضا را باید انتخاب کنید. یک باغ و محیط رو باز انتخاب نهایی شما است یا یک سالن تالار با فضای بسته و مشخص.
  • چه برنامه‌هایی برای جشن خود دارید : گاهی ممکن است مهمانان شما کم باشند اما نوع برنامه‌ها و تفکیک‌‌هایی که انجام می‌شود، نیاز به فضای بزرگتر را به وجود بیاورد.
  • دسترسی و موقعیت مکانی باغ تالار : شما باید درنظر بگیرید که مهمانان شما قرار است این مسیر را عبور کنند تا به محل جشن شما برسند، پس بهتر است دارای موقعیت آدرسی خوبی باشد و با مهمانان درجه یک هم خوانی داشته باشد.

حالا اگر این موارد را در نظر بگیرید، یک ذهنیت سازی اولیه به وجود می‌آید. اگر شما دارای تعداد مهمانان زیر 200 تا 300 نفر هستید و می‌خواهید یک محیط خاص و باغ تالار تهیه کنید، اصلا نگران نباشید. چرا که خیلی از عزیزان به این فکر می‌کنند که زمانی اسم باغ تالار مطرح می‌شود، با یک تالار بزرگ و گران طرف هستند که از پس هزینه‌های آن بر نمی‌آیند. خوشبختانه تعداد این باغ تالار‌های کوچک روزبه روز بیشتر می‌شود و تنوع خوبی از نظر طراحی و دیزاین داخلی دارند. در ادامه به ویژگی‌های بارز یک باغ تالار کوچک در تهران اشاره می‌کنیم.

ویژگی‌های باغ تالار کوچک در تهران

  • هزینه مناسب : یکی از دلایل انتخاب باغ تالار‌های کوچک، هزینه آن می‌باشد. پس باید تفاوت چشمگیر و قابل قبولی با یک تالار بزرگ داشته باشد و از طرفی ورودی آن با تعداد مهمانان همخوانی داشته باشد. پس در انتخاب تالار به این مورد توجه کنید.
  • دسترسی خوب و داشتن پارکینگ : شما چه مهمان کم داشته باشید چه زیاد، بعضی نیاز‌ها همیشگی و ثابت است. نوع دسترسی بسیار مهم می‌باشد و فضای پارک خوب و مطمئن در اطراف باغ تالار از واجبات به حساب می‌آید. البته اگر پارکینگ اختصاصی و حصار کشیده، داشته باشد چه بهتر.
  • طراحی زیبا و فضایی دلباز: همانطور که خیلی خانه‌ها با اینکه کوچک هستند اما بخاطر طراحی بسیار دلباز دیده می‌شوند و انرژی خوبی منتقل می‌کنند، یک سالن عروسی در باغ تالار هم باید طراحی ساخت خوبی داشته باشد و تمیز و خوش ساخت باشد. نکات بهداشتی و نظافت در تمام آن رعایت شده باشد و به جزئیات اهمیت بدهند.
  • امکانات مدرن و متنوع : سکوی عروس و داماد، وسایل نور پردازی در سقف، سیستم صوتی داخلی، میز و صندلی‌های به روز و راحت و موارد این چنینی جزء مزایای یک تالار به حساب می‌آید که به انتخاب شما کمک زیادی می‌کند.
  • امکان اجرای طرح‌های گروه عکاسی و ایده پرداز : برای چیدن سفره عقد و کارهای عکاسی، مراسم اهدای کادوها و .. تیم ایده پرداز اگر ندارید، تیم فیلم برداری و عکاسی طرح‌های متنوعی را در نظر دارند، که باید محیط به گونه‌ای باشد که این ایده‌ها قابلیت اجرایی شدن را داشته باشند.
  • ارتفاع سقف مناسب : در زمان رقص، شادی و هیجان و به خاطر حضور مهمانان در سالن، نیاز به تهویه هوا و ارتفاع سقف احساس می‌شود. بنابراین تالاری انتخاب کنید که سقف آن از ارتفاع خوبی برخوردار باشد. از طرفی رقص نور‌ها و پرژکتور‌ها روی سقف قرار می‌گیرند و نباید ایجاد حس بدی بکنند.
  • تجهیزات مورد نیاز برای تغییرات شرایط جوی : ممکن است شما از چد ماه قبل باغ تالار را رزرو کرده باشید و در شب مراسم، وضعیت هوا تغییر کند. چه سرد شود و چه گرم شود، باید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی آماده و قابل استفاده باشند تا مشکلی پیش نیاید. همچنین برای شرایط بارندگی در محیط باغ، برنامه ریزی‌های قبلی صورت گرفته باشد.

در کنار مواردی که درباره آنها صحبت کردیم، بعضی باغ تالارها، خدمات جانبی مانند تیم میکاپ، مزون، ماشین عروس، تیم فیلم برداری، آتلیه عکاسی و … را هم ارائه می‌دهند. از دیگر موارد جانبی می‌توان به دیزاین سفره عقد، گل آرایی، شمع آرایی، موسیقی زنده و پذیرایی هم اشاره کرد.

باغ تالار‌های کوچک و معروف در محدوده اندیشه و شهریار

بد نیست حالا که به شرح باغ تالار کوچک پرداختیم، چند مورد معرفی هم داشته باشیم:

باغ تالار یسنا یکی از باغتالارهای کوچک تهران واقع در شهریار است

باغ تالار یسنا : باغ تالاری زیبا و جدید که ظرفیت پذیرایی و میزبانی در آن 300 نفر می باشد. این باغ تالار در جنوب غرب تهران و محدوده سعیدآباد واقع شده است. این باغ تالار برای مراسمات مختلف ارائه خدمت می‌کند. از ویژگی های باغ تالار یسنا می توان به فضای باز زیبا همراه با دیزاین های متفاوت، سالن های تشریفاتی و مبله، کیفیت خوب غذا و پذیرایی و همچنین پارکینگ اختصاصی و وسیع با ظرفیت 150 خودرو اشاره نمود.

باغ تالار پذیرایی رضا: ظرفیت این باغ 500 نفر مهمان می‌باشد و برای تمامی جشن‌ها (عقد، عروسی،…) و مراسم ها و مهمانی‌ها مورد پذیرش می‌باشد. پارکینگ اختصاصی تالار ظرفیت بیش از 400 خودرو را در خود جای می‌دهد. آتش بازی، ارائه سفره عقد، گل آرایی و شمع آرایی، کافی‌شاپ، سفره خانه، سیستم صوتی و نور پردازی از ویژگی‌های این باغ تالار می ‌باشد.

باغ تالار نگار یکی از باغ تالارهای کوچک

باغ تالار نگار : یکی از باغ تالارهای زیبای باغستان است که برای ظرفیت 100 تا 500 نفری در نظر گرفته شده است. فضای سبز، نورپردازی، پارکینگ 200 خودرویی، اتاق عقد و اتاق کودک در این مجموعه فراهم است و شرایط خوبی را برای برگزاری یک جشن زیبا فراهم آورده‌اند.

باغ تالار پالیزی : یکی دیگر از باغ تالارهای زیبای منطقه شهریار است و ظرفیت 500 نفری را پوشش می‌دهد. طراحی زیبا همراه با نور پردازی، پارکینگ 400 خودرویی، روف گاردن، اتاق عقد داخل سالن و باغ، آتش بازی، ماشین عروس، سالن مجزا برای سرو شام، جزء بارزترین ویژگی‌های این مجموعه می‌باشد.

بخاطر جلوگیری از زیاد شدن مطلب سعی کردیم به صورت خلاصه اسامی را عنوان کنیم تا در صورت تمایل برای هماهنگی با این مجموعه‌ها اقدام کنید. اما کنار این موارد با مراجعه به سایت‌ها و صفحات مجازی، بهترین‌ها را از روی نظرات مردم و مخاطبان نیز انتخاب کنید.

منابع

[sources_post_code]

مقالات مرتبط
Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فهرست مطالب

مقایسه ملک ها

به حساب خود وارد شوید