زیباترین باغ تالارهای تهران

تمام تلاش‌ زوج‌های جوان این است که شب ازدواج خود را به خاص‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین شب ممکن برای خودشان و مهمانانشان تبدیل کنند. یکی از کارهایی که به این مورد کمک زیادی می‌کند، محل برگزاری جشن عروسی می‌باشد. برای همین دوست دارند بهترین و زیباترین تالار‌ ممکن را انتخاب کنند. از آنجایی که همراهان ما از تهران، شهریار و اندیشه می‌باشند، به معرفی بهترین تالارها در شهریار و اندیشه می‌پردازیم. چیزی که بسیار قابل توجه است، حضور باغ تالار‌های متنوع همه مناطق شهری می‌باشد و دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. این باغ تالار‌ها با طراحی‌های زیبا و متنوع هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد و آنچه در ذهن شما قرار دارد می‌تواند به واقعیت تبدیل شود. پس با ما همراه باشید تا به لیستی از زیباترین باغ تالارهای تهران بپردازیم.

  • باغ تالار عروسی والا شهریار

باغ تالار والا یکی از زیباترین باغ تالارهای تهران

یکی از زیباترین و خاص‌ترین باغ تالارهای استان تهران، باغ تالار والا می باشد. این باغ تالار که در محدوده شهر شهریار قرار دارد و به راحتی برای مردم شهر تهران و کرج نیز در دسترس می‌باشد. خواننده‌ها، بازیگران و بسیاری از شخصیت‌های معروف این باغ را برای برگزاری مراسم عروسی و یا دیگر جشن‌های خود انتخاب کرده‌اند.

  • باغ تالار ملکه شهریار

یکی دیگر از باغ تالارهای محدوده شهریار که با دیزاینی جدید در خدمت شما عزیزان قرار دارد. باغ تالار عروسی ملکه در محدوده شهریار تهران علاوه بر پذیرا بودن زوج‌های ساکن شهریار، برای زوج‌های جوان تهران و کرج نیز مناسب می‌باشد و دسترسی خوبی دارد.

ظرفیت حداکثری این تالار ۸۵۰ نفر می باشد و برای تمام مراسمات و جشن‌های مورد نظر نیز ارائه خدمت می‌کنند. اتاق عقد مجزا، فضای سبز و منحصر به فرد با وسعت بیش از ۲۵۰۰ متر مربع، فضای باز جهت برگزاری مراسمات در فصول معتدل سال، پارکینگ اختصاصی سرپوشیده با ظرفیت ۱۵۰ خودرو و همچنین سفره خانه سنتی؛ از ویژگی‌های بسیار خاص و منحصر به فرد این مجموعه می‌باشند.

  • باغ تالار شمس‌العماره

باغ تالار شمس‌العماره یکی از زیباترین باغ تالارهای تهران

باغ تالار مجلل شمس العماره را باید در لیست بزرگترین باغ تالارهای تهران نیز قرار داد. این باغ تالار با دکوراسیون عالی و استفاده از طراحی روز دنیا، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و زوج‌هایی که به این مجموعه سر زده‌اند، بدون بستن قرارداد از آن بیرون نیامده‌اند.

  • باغ تالار دارایی

اگر فضای باز یک باغ تالار برای شما اهمیت زیادی دارد، حتما این تالار را در لیست خود قرار دهید. چرا که یکی از باغ تالارهای مجلل تهران است که با طراحی متفاوت، فضای باز بسیار رویایی را برای عروس و دامادها و مهمانان آنها فراهم کرده است و همچنین ارائه خدمات با کیفیت از دیگر ویژگی‌های این باغ تالار می‌باشد که علاقمندی زوج های جوان را نسبت به خود بوجود آورده است. استفاده از پرسنل و کادر پذیرایی کاملا حرفه‌ای و تخصصی که از میهمانان زوج‌های جوان به بهترین شکل پذیرایی می‌کنند را می‌توان امتیاز ویژه‌ای برای آن در نظر گرفت. گل‌آرایی‌ این باغ تالار یکی از بهترین و زیباترین گل‌آرایی‌ها در بین باغ تالارهای تهران و کرج می‌باشد.

  • باغ تالار تشریفاتی آریل

یک باغ تالار دیگر از تهران که در منطقه سرسبز و خوش آب و هوای احمد آباد مستوفی می‌درخشد. ظرفیت ۱۲۰۰ نفری این تالار شما را به یک فستیوال عروسی پرهیجان فرا می‌خواند که با حضور تعداد زیادی از دوستداران و فامیل خود در آن حضور پیدا خواهید کرد. سالن سرپوشیده مجلل و شیک، نوساز بودن، داشتن پرسنل مجرب و کارآزموده، سفره خانه سنتی، کافی شاپ و محل بازی کودکان همه و همه در این تالار وجود دارد و شبی بی‌نظیر را برای شما فراهم خواهد کرد.

  • باغ تالار تک درخت

منطقه سرسبز احمد آباد مستوفی آنقدر ظرفیت دارد که می‌توان باز هم در آن تالار خوب معرفی کرد. تالار تک درخت با وسعت ۵۰۰۰ متر مربع و ظرفیت ۷۰۰ نفر، شرایط بسیار خوبی را برای یک جشن بزرگ فراهم می‌آورد و با توجه به امکاناتی که دارد در تمام سال آماده پذیرایی از مراسم، مهمانی‌ها، جشن‌های عقد و عروسی شما می باشد. دسترسی آسان، استیج رقص سه بعدی و داشتن پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو از دیگر ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد این تالار می‌باشد.

  • باغ تالار عقیق

باغ تالار عقیق یکی از زیباترین باغ تالارهای تهران

آنچه در تصویر بالا می‌بینید یک رویا نیست بلکه واقعیتی نزدیک در باغ تالار عقیق است. این باغ تالار با چنین فضای رمانتیکی از وسعت بزرگی برخوردار است و یک شب رویایی را برای عروس و دامادها و زوج‌های جوان فراهم می‌کند. امکانات خاص و تشریفاتی که جدایی از ویژگی‌های خاص این تالار در نظر گرفته شده است، آن را به یکی از منحصر به فردترین و مورد پسند‌ترین تالارهای مرکز کشور تبدیل کرده است. باید گفت تالار عقیق در کنار اسم زیبایی که دارد، با امکاناتی چون : فضای لوکس و تشریفاتی VIP، دسترسی آسان و راحت، دکوراسیون‌ بی‌نظیر و تیم‌های تخصصی پذیرایی از میهمانان، بسیار ویژه و خاص است و آن را نباید از دست داد.

  • باغ تالار سه گل

این تالار در منطقه احمدآباد مستوفی می‌باشد و دارای ظرفیت پذیرایی حداکثر ۶۰۰ نفر است. این فضای زیبا آماده پذیرایی از جشن ها و مراسمات زوج‌های جوان می‌باشد. اتاق عقد مجزا در فضای باز و زیبا، سفره خانه سنتی، سیستم نورپردازی و صدابرداری حرفه‌ای، تیم پذیرایی حرفه‌ای و کیفیت غذای عالی، از ویژگی های باغ تالار سه گل می‌باشد.

  • باغ عمارت و باغ تالار تشریفاتی فاخر

باغ تالار فاخر یکی دیگر از باغ تالارها و باغ عمارت‌های بسیار مجلل و باکیفیت در تهران است. این باغ تالار در حاشیه تهران دارای ویژگی‌ها و امکانات بسیار زیادی می‌باشد که تمام آنها برای ایجاد یک شب آرامش بخش به شما زوج جوان و مهمانانتان کمک بسیار زیادی می‌کند. رضایت و خشنودی مهمانان بعد از مراسم، یکی از افتخارات تیم مدیریت و مجموعه باغ تالار تشریفاتی فاخر به حساب می‌آید.

  • باغ تالار تشریفاتی ستاره طلایی

شما عروس و داماد‌هایی که دوست دارید جشنتان یک اتفاق رویایی باشد و همیشه در ذهنتان ماندگار باقی بماند، می‌توانید با انتخاب باغ تالار تشریفاتی ستاره طلایی این اتفاق را نیز برای مهمانان خود هم بوجود بیاورید که تا همیشه، عروسی شما را در ذهن خود بسپارند و از آن به عنوان بهترین جشنی که در آن پای گذاشته‌اند، یاد کنند. باغ تالار تشریفاتی ستاره طلایی با توجه به نیاز زوج‌های جوان، در مجموعه حرفه‌ای و تشریفاتی خود امکاناتی را فراهم کرده است که جشن عروسی شما را در آن تبدیل به خاطره‌ای ماندگار و دلچسب خواهد کرد. دسترسی بسیار ساده و راحت، طراحی و دیزاین زیبا، محیطی کاملا شیک و مجلل جزء ویژگی‌های این تالار به حساب می‌آیند. داشتن دو سالن مجزا و بدون ستون همراه با لابی که در میان این سالن‌ها قرار گرفته است، امکانات خاصی را در اختیار زوجین می‌گذارد و می‌توانند با ایده‌ها و طراحی‌های متفاوت از آن استفاده کنند.

همچنین در تالار تشریفاتی ستاره طلایی، برحسب نیاز عروس و دامادها و زوج‌های جوان، در طراحی فضای باز خود از بهترین دیزاین‌ها و چیدمان‌های زیبا و کاربردی برای عکاسی و فیلمبرداری استفاده شده است. از دیگر مشخصات و امکانات این باغ تالار می‌توان به مواردی چون : پرسنل کارآزموده و حرفه‌ای در پذیرایی از میهمانان، دکوراسیون کاملا مجلل و تشریفاتی، کیفیت بالای غذاها و دسرهای مجموعه، فضای باز همراه با چیدمانی جذاب و زیبا و پارکینگ اختصاصی نام برد.

  • باغ تالار رویال پارک

باغ تالار رویال پارک شهریار یکی از زیباترین باغ تالارهای تهران

یکی دیگر از زیباترین باغ تالارهای تهران موجود در محدوده شهریار و اندیشه، باغ تالار رویال پارک می‌باشد. این باغ تالار بسیار خوب و مجلل دارای ظرفیت ۱۲۰۰ نفر می‌باشد که با فضای بازی به وسعت ۵۰۰۰ متر امکان برگزاری هر برنامه و طراحی در آن فراهم می‌باشد. فضای باز وسیع در زمینه نورپردازی، فیلمبرداری و موارد این چنینی بسیار کمک می‌کند. در کنار این فضای باز، فراهم کردن امکاناتی چون : پارکینگ اختصاصی، سالن‌های مجزا، آشپزخانه اختصاصی، استیج رقص همراه با نور پردازی ثابت، فضای باز به وسعت ۵۰۰۰ متر، فضای سفره خانه سنتی مجزا و… باعث شده است که رضایت زوج‌های جوان نسبت به این مجموعه چندین برابر باشد و از انتخاب آن حس بسیار خوبی داشته باشند. همچنین مهمانان این زوج‌ها از این فضا بهترین خاطرات را به همراه دارند.

  • باغ تالار پدیده

مجموعه‌ای بی نظیر برای افرادی که می‌خواهند خاص باشند و تا همیشه جشن آنها یک جشن ماندگار و به یاد ماندنی باشد. بدون شک باغ تالار پدیده یکی از بهترین و زیباترین باغ تالارهای تهران است که یک مجموعه بزرگ و لوکس را برای زوج‌های جوان و مهمانان آنها فراهم می‌آورد. این باغ تالار مجلل و تشریفاتی با داشتن فضای بسیار بزرگ و همچنین دیزاین‌ها و دکوراسیون‌های بسیار خاص و زیبایی که در طراحی مجموعه خود ایجاد کرده است، به یکی از اسم‌های پرتکرار در شاخه تالار و باغ تالار تبدیل شده است. تیم تخصصی پذیرایی از میهمانان، بهترین گل‌آرایی‌ها و شمع‌آرایی‌ها، فضای بسیار زیبا و کاربردی از دیگر ویژگی‌های باغ تالار پدیده می‌باشد.

منابع

[sources_post_code]

مقالات مرتبط
Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فهرست مطالب

مقایسه ملک ها

به حساب خود وارد شوید