جستجوی پیشرفته

بازار گل شهریار و اندیشه

در کنار افزایش جمعیت این دو شهر و همچنین با توجه به اینکه در سال‌های اخیر تعداد زیادی سالن و تالار عروسی در این دو شهر افتتاح شده اند، نیاز به خرید گل در زمینه های مختلف روز به روز در شهر شهریار افزایش پیدا می کند. از این رو در کنار معرفی ویژگی های گل فروشی خوب و بررسی گل فروشی های آنلاین، به معرفی تعدادی از بازار گل شهریار و اندیشه خواهیم پرداخت.

گل فروشی کجاست ؟

بازار گل های شهریار و اندیشه

گل فروشی ها یا همان بازار گل ها، مراکزی هستند که در کنار فروش انواع مختلف گل های خوش رنگ، در زمینه گل و گیاه آپارتمانی و فضای باز به مشتریان مشاوره می‌دهند و خاک و کود مناسب برای گلدان ها را نیز به فروش می رسانند. در کنار این موارد در گل فروشی ها کلیه خدمات مربوط به گل ها، از جمله طراحی دسته گل های مختلف و مناسبتی، درست کردن سبد گل، گل آرایی ماشین عروسی، ساخت گل های مناسبتی و طراحی جعبه گل نیز ارائه می گردد.

برای مناسبت های مختلف به خرید گل می پردازیم از جمله جشن ها، عزاداری ها، تولدها، دید و بازدیدها، تبریک گفتن ها و لحظات ابراز دوست داشتن، در کنار اینها از گلها برای طراحی فضاهای مختلف اداری، سازمانی، هتل ها، دفتر کار و … نیز استفاده می شود. به همین خاطر مهم است که گل های تهیه شده در کنار کیفیت، طراحی مناسبی نیز داشته باشند. این نکته باعث می شود که بدانیم گل های مورد نیاز خود را باید از گل فروشی های خوب تهیه کنیم.

گل فروشی های شهریار و اندیشه چه خدماتی را ارائه می دهند؟

این گل فروشی ها اولین خدمتی که به مردم و فضای پیرامون زندگی شهری می کنند، ایجاد زیبایی محیطی در کنار افزایش انرژی و شادابی افراد می باشد.

گل فروش ها در موقعیتی فراتر از یک شغل معمولی به ارائه خدمات آرایشی، علاقه، همدردی، دوست داشتن و … می پردازند. به نحوی می شود گفت آنها مسئولیت دارند حال مردم را خوب کنند. دقیقا کاری که گل ها انجام می دهند.

اما در زمینه کاری موارد زیر جز خدمات شغل و حرفه آنها به حساب می آید :

  • انواع گل آرایی گل ها : به صورت سبد گل، دسته گل، تاج گل و… که در طراحی آنها از انواع گل طبیعی و مصنوعی با توجه به سفارش مشتری استفاده می شود.
  • آموزش نگهداری و مراقبت از گل ها : مورد بعدی آموزش و توضیح به مشتریان در زمینه نگهداری، مراقبت و رسیدگی به گل‌های خانگی، آپارتمانی و گل های فضای باز می باشد. همچنین با ارائه نکاتی به شما کمک می کنند کاری کنید که دسته گل خریداری شده ماندگاری بیشتری داشته باشد.
  • ارائه خدمات تجاری گل : در زمینه ارائه قیمت مناسب، فراهم کردن انواع گل، فروش گل به صورت آنلاین و …
  • ارائه محصولات جانبی در زمینه گل و گیاه : گل فروشی ها و بازارهای گل در کنار گل ها، اقلامی مانند سبد گل، عروسک، کارت هدیه، کود و خاک گلدان ها، جعبه هدیه گل، شکلات های تزئینی و .. را نیز به مشتریان ارائه می دهند.

ویژگی های گل فروشی خوب چیست؟

ویژگی های گل فروشی خوب

برای تهیه گل در شهر اندیشه و شهریار باید ویژگی های گل فروشی خوب را بدانیم تا برای خرید گل تصمیم درستی بگیریم و انتخابمان به مشکل برخورد نکند. از طرفی بتوانیم در زمینه نگهداری اگر گل آپارتمانی یا گل های خانگی تهیه کرده ایم از دانش آن گل فروشی استفاده کنیم. به همین خاطر در ادامه تعدادی از ویژگی های گل فروشی و بازار گل خوب را مرور می کنیم :

  • سرعت عمل و دقت بالا : آماده کردن گل در زمان بندی مشخص شده اهمیت بالایی دارد، چرا که برای مراسم های خاص، افراد در مورد دقیقه به دقیقه روز برنامه ریزی کرده اند. مثلا در روز عروسی تاخیر در آماده کردن ماشین عروس دردسرهای زیادی را ایجاد می کند.
  • هنر و خلاقیت بالا : از آنجایی که روزانه کلی گل فروخته می شود و تعداد زیادی سبد و دسته گل آماده می شود، اگر توانایی اجرای طرح های مختلف را نداشته باشد، مشتریان از هم شکل بودن گل ها ناراضی خواهند بود.
  • تنوع گل : یک گل فروشی خوب باید از تنوع بالایی برخوردار باشد تا بتواند سلیقه های مختلف را در انواع مراسم های شاد و یا مراسم های عزاداری پوشش دهد.
  • تازه و با کیفیت بودن گل ها : اینکه شما تنوع گل داشته باشید ولی اکثر آنها پژمرده و یا پلاسیده باشند هیچ ارزشی ندارند. باید گل های یک گل فروشی خوب کاملا تازه، با کیفیت و عالی باشند.
  • تعامل خوب با مشتری : یک مجموعه گل فروشی باید دارای روابط عالی با مشتریان باشد و مثل محیط کاری خود، انسانی بشاش، خوش برخورد و خون گرم باشد. در کنار این موارد بهترین مشاوره ها و راهنمایی ها را در اختیار مشتری قرار دهد.

خرید آنلاین گل در شهریار و اندیشه

یکی دیگر از امکاناتی که گل فروشی ها و بازار گل های اندیشه ارائه می دهند، فروش گل به صورت آنلاین و اینترنتی می باشد. مانند هر زمینه کاری دیگر و هر نوع نیازی که برای آن به اینترنت و خرید آنلاین مراجعه می کنیم، در مورد خرید گل نیز به همین شکل امکان خریداری وجود دارد. شما می توانید با توجه به نوع مراسم و یا مناسبتی که در پیش رو دارید، از میان انواع مختلف گل، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید تا پس از ثبت سفارش، گل برای شما ارسال گردد.

از ویژگی های یک گل فروشی آنلاین، ارسال سفارش دقیقا مشابه عکس، امکان پرداخت درب منزل، قیمت مناسب، در صورت امکان ارسال رایگان، امکان شخصی سازی و انتخاب جزییات برای مشتری، ارسال سریع و به موقع و بسته بندی مناسب می باشد.

بازار گل شهریار و اندیشه

حالا که با خیلی از موارد در زمینه  گل فروشی ها آشنا شدیم، خوب است تعدادی از بازار گل ها و گل فروشی های موفق در شهریار و اندیشه را نیز معرفی کنیم:

  • گلکده باغچه زیبا

نهالستان گلکده باغچه زیبا یکی از بازار گل اندیشه در استان تهران است که به فروش و پرورش گلهای آپارتمانی، گلهای فضای باز، گلهای گلخانه ای و فروش عمده سیکاس و سانسوریا پرداخته است. این نهالستان توسط آقای فریبرز قبادی اداره و مدیریت می شود.

شماره تماس : ۰۹۱۲۷۷۵۲۴۳۷

  • نهالستان جاریانی

نهالستان جاریانی به تولید تخصصی انواع نهال مثمر و غیر مثمر پرداخته و بیش از ۵۰ سال سابقه در این زمینه دارد.

آدرس : ملارد، لم آباد

تلفن : ۰۹۳۷۹۵۶۲۲۹۶

  • دهکده گل ها

نهالستان گل و گیاه در اندیشه و شهریار

گل فروشی دهکده گلها یکی از بازار گل های اندیشه می باشد که در فاز یک این شهر قرار دارد. می توان گفت در فاز یک شهر اندیشه گل فروشی دهکده گلها یکی از مجموعه های محبوب است که از تنوع بالایی برخوردار می باشد. این گل فروشی در موقعیت تجاری خوبی قرار دارد و در نزدیکی مجتمع رز سنتر واقع شده است. مجموعه های معتبر نزدیک این گل فروشی، مرکز بهداشت موسی ابن جعفر، آزمایشگاه اندیشه، کافه گفتگو و اندیشه کالا می باشد.

آدرس: شهریار، شهر اندیشه، بلوار دنیا مالی، بین ارغوان چهارم و پنجم.

تلفن تماس: ۰۹۳۶۸۹۶۷۸۷۴

  • گل فروشی گلستان میلاد

یکی دیگر از گل فروشی های فاز یک است که در کنار ارائه گل های تازه و با کیفیت، تنوع دسته بندی و گل آرایی بالایی دارند. این گل فروشی به مجموعه هایی چون مرکز خرید ماهان و رستوران ریحون نزدیک می باشد.

آدرس : شهریار، شهر اندیشه، بلوار دنیا مالی، ارغوان دوازدهم غربی، ما بین سادات و معلم.

تلفن تماس: ۰۹۳۵۲۸۰۸۸۵۸

  • گل فروشی گل یخ

گل فروشی دیگری که در شهر اندیشه واقع شده است و تنوع خدمات بالایی دارد گل فروشی گل یخ می باشد. این گل فروشی پذیرای انواع سفارشات، برای انواع مراسم می باشد و بهترین گل های تازه را در سفارش مشتری استفاده می کند. این گل فروشی به شهر بازی فاز یک نزدیک می باشد و رز سنتر و درمانگاه شاهد از دیگر مراکز قابل دسترسی به آن هستند.

آدرس : شهریار، شهر اندیشه، بلوار دنیا مالی، شاهد غربی، بین آفرین و آرش.

تلفن تماس: ۰۹۳۹۳۹۱۱۴۵۱

  • گل فروشی آمالیس

این مجموعه به صورت باغ و گل فروشی ارائه خدمت می کند. امکان خرید انواع گل آپارتمانی و خانگی از گل فروشی آمالیس فراهم می باشد. مواردی مانند دسته گل، سبد گل، ماشین آرایی، ارائه گل های مناسبتی و … از مهمترین خدمات مجموعه گل فروشی آمالیس می باشد.

آدرس  : شهریار، شهر اندیشه،  فاز یک، نبش یازدهم شرقی، پلاک ۲۸۵

  • گل فروشی عطر یاس

ارائه قیمت مناسب برای محصولات و همچنین داشتن تنوع گل با رده های مختلف را می توان از ویژگی های این گل فروشی دانست. گل فروشی عطر یاس تنوع طراحی بالایی دارد که باعث می شود دست شما برای انتخاب نوع گل باز باشد.

آدرس : شهریار، باغستان، بلوار رسول اکرم

تلفن : ۰۹۱۲۳۱۷۳۸۵۹

  • نمایشگاه گل و گیاه عیسایی

یک مجموعه بزرگ و خوب، با تنوع گسترده ای از انواع گل های مناسبتی، چه مراسم شاد و چه مراسم های رسمی و عزاداری. این نمایشگاه در زمینه نگهداری گل و همچنین مراقبت های مربوط به گل ها نیز راهنمایی هایی را برای مشتریان ارائه می کند.

آدرس : شهریار، امیریه، طالقانی، بلوار کلهر، خیابان ولیعصر

 در کنار این مواردی که معرفی شد، می توان تعداد دیگری از گل فروشی های شهریار و اندیشه را به صورت کوتاه بیان کرد از جمله :

  • فروشگاه گل نسترن : ارائه انواع گل، انجام امور باغبانی و کشاورزی. در امیریه، طالقانی، بلوار بهشتی، خیابان کرشته واقع شده است.
  • گالری کاکتوس : گالری کاکتوس که در زمینه طراحی گل نیز فعالیت خوبی دارد، در شهریار، اندیشه، فاز ۳، پاساژ نگارستان، بلوک ب واحد هشتاد و پنج واقع شده است.
  • گل نرگس : در شهریار، میدان نماز، محله کهنز، بلوار رزمندگان، کنار مسجد امیرالمومنین (ع) می توانید از خدمات گل فروشی گل نرگس بهره ببرید.
منابع

[sources_post_code]

مقالات مرتبط
Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فهرست مطالب

مقایسه ملک ها

به حساب خود وارد شوید