با کمترین هزینه مراسم عروسی خود را برگزار کنید

چگونگی برگزاری مراسم با کمترین هزینه

جشن عروسی و ازدواج یکی از مراسماتی است که به سختی می‌شود تصمیم به نگرفتن آن گرفت و از قدیم در فرهنگ جامعه ما یکی از دعاهای خیر، جشن عروسی جوانان بوده است. بنابراین در هر سطح مالی و شرایطی که باشیم دلمان یک اتفاق خاص برای جشن ازدواج می‌خواهد. متاسفانه به دلیل تورم، شرایط اقتصادی، گران شدن چندین باره مواد اولیه غذایی و … هزینه تالار‌ها هم روز به روز افزایش پیدا کرده است و اکنون مبالغی بیان می‌شود که گفتن عدد آن هم سخت است چه برسد به پرداخت و هزینه کردن این مبالغ که هر قشر زیادی از جامعه از عهده پرداخت آن بر نمی‌آید. با این حال نمی‌شود گفت باغ تالار ارزان به معنی واقعی کلمه ارزان وجود دارد. اما می‌شود مواردی را بررسی کرد که با در نظر گرفتن آنها کمی هزینه‌های جانبی باغ تالار کاهش پیدا کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی چگونگی برگزاری مراسم با کمترین هزینه بپردازیم.

چطور هزینه‌های باغ تالار را مدیریت کنیم؟

استفاده از تالار ارزان چگونگی برگزاری مراسم با کمترین هزینه

نمی‌شود به دل هیچ انسانی خورده گرفت، رویا و علاقه هر انسانی شامل همین لحظات خاص است. گاهی دل آدمی فراتر از منطق است و نمی‌شود به آن فهماند که شرایط سخت است. متاسفانه امروزه حداقل شادی‌ها نیز درحال از بین رفتن می‌باشند. تنها راه ممکن این است که با مدیریت هزینه‌ها کمی بتوانیم بار آن را از کمر شکن به خسته کننده کاهش بدهیم. موردی که هست مدیریت مهمانان و چشم پوشی از امکانات جانبی می‌باشد.

تالار‌ها به خودی خود ارزان نیستند، مگر اینکه کیفیت پایینی را ارائه بدهند. برای جلوگیری از کاهش کیفیت درخواستتان را متفاوت کنید. ابتدایی ترین کار برای مدیریت هزینه تالار مشخص کردن دقیق مهمانان می‌باشد، وقتی شما تعداد مهمان‌هایتان مشخص باشد، تالاری متناسب با آن خواهید گرفت و هزینه اضافی برای مهمانی که وجود ندارند پرداخت نخواهید کرد.

کمی صادقانه صحبت کنیم، جمع‌های فامیلی و خانوادگی کوچک شده است و دوستان صمیمی در این عصر تکنولوژی کمتر شده‌اند و همه شرایط را درک می‌کنند. پس بهتر است بجای دعوت دوستان و مهمانان دورتر، جمع را کوچک‌تر کنید و کیفیت آن را بهتر کنید. این نکاتی که بیان می‌شود برای زوج‌های جوانی است که می‌خواهند مدیریت بهتری بر هزینه داشته باشند و برای برگزاری یک مراسم کل عمر زیر بار قرض و وام نروند. پس مورد اول مدیریت درست مهمانان شد.

برای یافتن شماره تماس و آدرس تالارهای اندیشه و شهریار کلیک کنید.

مورد بعدی، منوی سفارش را مدیریت کنید. شما باید با ایجاد فضای شاد و هیجان خوب به جشنتان شادی ببخشید. خود را درگیر چشم و هم چشمی‌ها نکنید و یک مدل غذا بیشتر سفارش ندهید. هیچ موردی هم ندارد. فقط کافی است همان یک مدل کیفیت خوبی داشته باشد، مهمانان بسیار راضی‌تر خواهند بود نسبت به سفارش چند مدل غذای بی‌کیفیت. میوه، شیرینی و نوشیدنی را نیز به همین شکل، در حد واجب آن را انجام دهید و قسمت اشرافی و اسرافی قضیه را کنار بگذارید. مطمئنا تفاوت هزینه را به وضوح مشاهده خواهید کرد.

یک مدیریت دیگری که می‌توانید انجام دهید، حذف امکانات جانبی باغ تالار از منوی درخواستی‌تان می‌باشد. اگر تیم فیلمبرداری و موسیقی دارید، نیاز نیست هزینه تیم‌های تالار را بپردازید. بیشترین تمرکز را بجای قرار دادن روی هزینه‌های چند باره و اشرافی، روی نظم و ترتیب برنامه‌هایتان قرار دهید. به این شکل شما می‌توانید محیط شاد و پر انرژی را ایجاد کنید که مهمانان درگیر عروس و داماد باشند. مگر در جشن عروسی مهمتر از یک زوج زیبا و خوشبخت چه چیزی وجود دارد؟ حق شماست که آن لحظات شاد باشید و کسانی که شما را دوست دارند در کنار شما لحظاتی را به شادی و جشن بگذرانند.

راه های کم کردن هزینه مراسم عروسی

مواردی که در بالا گفتیم مدیریت شما بود در بحث هزینه‌ها و چگونگی برگزاری مراسم با کمترین هزینه و اینکه خودتان منوی برنامه‌ای باغ‌ تالاری را کاهش بدهید. اما نکاتی درمورد خود باغ‌ تالار‌ها هست که باید به آن اشاره کنیم. با رعایت این نکات می‌توانید گزینه‌های ارزان‌تری را بدست بیاورید.

راه های کم کردن هزینه مراسم عروسی

  • فصل خلوتی تالار‌ها : اصطلاحی در میان برگزار کنندگان جشن‌های عروسی مانند مزون‌ها، تالارها، آتلیه‌ها و … می‌باشد که می‌گویند فصل خلوت و کم جشن، فصل شلوغ و پر از جشن، پس این بازه‌های زمانی مانند ماه بهمن، مانند آبان یا اردیبهشت که نسبت به فروردین میزان عروسی‌ها به مقدار زیادی کاهش پیدا می‌کند، برای مراسم مناسب‌تر هستند.
  • تاریخ مراسم متفاوت باشد : درست است که روزهای تعطیل مشخص و اعیاد بسیار جذاب برای عروسی می‌باشد. اما بهترین مناسبت خود عروسی شماست. پس در زمان شلوغی تالار‌ها سمت برگزاری مراسم نروید.
  • روز جشن عروسی : وقتی شما مهمان مدیریت شده و مشخص دارید، می‌توانید در شب‌های میان هفته جشن بگیرید. تالار‌ها برای روزهای اول هفته تا وسط هفته تخفیف‌های خیلی خوبی را قرار می‌دهند. اینگونه شما با هزینه کمتر از یک تالار خوب برخوردار شده‌اید.
  • دسترسی تالار : این یک نکته مثبت و منفی است. بعضی تالار‌ها با اینکه امکانات عالی دارند و ویژگی‌های خوبی ارائه می‌دهند، اما بخاطر دسترسی متفاوت تخفیفی قائل می‌شوند و مقداری هزینه ورودی متفاوتی دارند.
  • امکانات جانبی و خدمات وی آی پی تالار‌ها: بهتر است شما از این موارد چشم پوشی کنید و از امکاناتی که از بیرون هماهنگ کرده‌اید، مانند عکاس، فیلمبردار و شاخه گل و … استفاده کنید.
  • طراحی کارت عروسی : اگر با فتوشاپ آشنایی دارید میتوانید طراحی کارت عروسیتان را خودتان انجام دهید تا هزینه ی آن کمتر شود و یا اینکه از طرح های آماده در بازار استفاده نمایید.

تا حد امکان درصدی از هزینه‌ها را با این روش ها می‌توانید کاهش دهید. بالاخره آنقدر هزینه‌ در جشن عروسی می باشد که هر مقدار کاهش در هر زمینه، کمکی برای زمینه‌های دیگر و افزایش کیفیت بخش‌های مربوطه می‌شود.

آیا کیفیت باغ تالار ارزان پایین است؟

تحت هیچ شرایطی چنین وسواس و تفکری را به خود راه ندهید. درست است بعضی باغ‌ تالار‌ها بخاطر هزینه‌های مواد اولیه و .. از کیفیت مواد می‌زنند و در ابتدا قیمت‌های ارزانی برای منوها می‌دهند که همان اول مشخص است کیفیت چه خواهد شد؛ اما موارد دیگر با توجه به مدیریت شما و نکات تخفیفی و زمانبندی که اعلام کردیم ارائه خدمات ارزان‌تر می‌کنند. مثلا تالار در یک بازه زمانی تخفیف قرار داده است. شما با تخفیف باغ تالار را رزرو می‌کنید. این دلیلی بر کاهش کیفیت‌ها نمی‌باشد و هرگونه کوتاهی و مشکلاتی را باید پاسخگو باشند.

اطلاعات بیشتر : باغ تالار‌های کوچک و معروف در محدوده اندیشه و شهریار

شما اگر یک منو غذایی انتخاب کرده‌اید، آن باید دارای بهترین کیفیت و مطابق قرارداد امضا شده باشد. نوع پذیرایی پرسنل، برخوردها، ساعت ورود و خروج و … هیچ کدام نمی‌تواند متفاوت با برنامه‌های معمول و عادی باغ تالار انجام شود.

در زمان بستن قرارداد برای مراسم جشن، حتما به این نکات دقت کنید که وضعیت همه خدمات و پذیرایی‌ها با نوع کیفیت آنها کاملا مشخص باشد. همچنین برنامه زمانی تالار کاملا در قرارداد واضح و شفاف اعلام شده باشد.

سخن پایانی

متاسفانه در جامعه ما اسم ارزان که می‌آید، همه تمرکز‌ها به سمت خوب نبودن و بی‌کیفیت بودن می‌رود. در صورتی که در کل دنیا برای موارد مختلف نسبت به شرایط، تخفیفات و برنامه‌های ویژه می‌گذارند. پس یاد بگیریم با مدیریت درست و چگونگی برگزاری مراسم با کمترین هزینه، هم از تخفیف‌ها برخوردار شویم و هم جشن ازدواج خود را به یکی از زیبا‌ترین و خاص‌ترین جشن‌‌های ممکن تبدیل کنیم. این را هم بدانید که مهمانان بیشترین لذت را از روی باز عروس و داماد و لبخند پر انرژی آن‌ها می‌برند. به امید آنکه جشن ازدواج شما به عنوان بهترین لحظه زندگی‌تان ثبت شود.

منابع

[sources_post_code]

مقالات مرتبط
Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فهرست مطالب

مقایسه ملک ها

به حساب خود وارد شوید