جستجوی پیشرفته

باغ تالار با ظرفیت 100 نفر

با تغییر شرایط و جمع تر شدن خانواده‌ها، همچنین موارد اقتصادی و یا علاقه به یک جشن کوچک و صمیمی باعث شده‌ است که استقبال از تالار‌هایی با ظرفیت کم، زیاد شود. البته بعضی از زوج‌ها فکر می‌کنند وقتی اسم باغ تالار می‌آید، منظور چه فضای وسیعی است و برای مهمان کم، امکان استفاده از این باغ‌ تالار‌ها نیست. البته که این مورد یک برداشت اشتباه می‌باشد. چرا که باغ‌ تالار‌ها با ظرفیت‌های مختلف برای ارائه خدمت آماده می‌باشند. اما یک دسته معروف در بازه مهمان کم وجود دارد که معروف به باغ تالار با ظرفیت 100 نفر هستند.

این باغ تالار‌ها با ارائه همان امکانات حرفه‌ای و بسیار عالی در فضایی صمیمانه و کوچک‌تر به زوج‌های جوان ارائه خدمت می‌کنند. اما با همه این موارد باید دارای ویژگی ها و مشخصاتی باشند که بتوانیم آنها را در میان تالار‌های 100 نفری دسته بندی کنیم و فقط با داشتن یک ظرفیت نمی‌شود گفت تالار کاملی هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی ویژگی‌ها، مشخصات و محدودیت‌های باغ تالار با ظرفیت 100 نفر بپردازیم و چند مورد از این تالار‌ها را در انتها معرفی خواهیم کرد.

ویژگی هاd کلی یک باغ تالار با ظرفیت 100 نفر

ویژگی ها و مشخصات کلی یک باغ تالار با ظرفیت 100 نفر

این باغ تالار‌ها نیاز به مساحت های بزرگ ندارند و بهتر است از نظر دسترسی در شرایط بهتر و درون شهری باشند. کوچک بودن باغ تالار دلیل بر نداشتن پارکینگ اختصاصی نمی‌شود. همچنین طراحی ورودی، اتاق عقد، فضای باز، دیزاین زیبا و سایر موارد باید به درستی و به صورت استاندارد رعایت شده باشد. در یک باغ تالار کوچک و با ظرفیت 100 نفر باید به مراتب طراحی و ساخت بهتری انجام شده باشد، چرا که باید در فضای کم به قدری از امکانات درست استفاده شده باشد و طراحی حرفه‌ای باشد که با ایجاد خطای دید، محیط دلباز و خوب به نظر بیاید.

ارائه خدمات جانبی در کنار خدمات اصلی مانند اتاق کودک، کترینگ، تیم پذیرایی، آتش بازی، نورپردازی و … از ویژگی‌های بارز و جذب کننده ثانویه در یک باغ تالار با ظرفیت 100 نفر است که اگر رعایت شده باشد، شما نتیجه بسیار خوبی خواهید گرفت.

موردی که زوج‌های جوان باید دقت کنند نکات ظاهری و زیبایی باغ‌تالار‌های کوچک است، چرا که در فیلمبرداری و حضور مهمانان این موارد بسیار به چشم می‌آید تا جایی که امکان دارد در انتخاب باغ تالار‌های با ظرفیت 100 نفر سمت طراحی‌های ساده و معمولی نروید. چرا که نتیجه نهایی مورد پسندتان نخواهد بود.

مورد بعدی ظرفیت این باغ‌ تالار‌ها می‌باشد. درست است که به اسم 100 نفری شناخته می‌شوند ولی معمولا در یک بازه 50 تا 150 نفری ارائه خدمات می‌کنند. پس اگر مهمانان شما 20 نفر کمتر یا بیشتر از 100 بود، نگران نباشید.

از طرفی این مورد را نیز بیان کنیم که اگر مهمان شما کم است، تحت هیچ شرایطی سمت باغ تالار‌های بزرگ نروید. چرا که با صد نفر مهمان در یک باغ تالار 700 نفری، مجلس شما بسیار پراکنده و نامنظم خواهد شد. از طرفی تصویر و بازخورد قشنگی برای مهمانان ندارد. چون دیده‌ایم که در این مواقع هرچند نفر از یک خانواده، در یک موقعیت با فاصله از دیگران می‌نشینند که یکی از ویژگی‌های عجیب ما ایرانی‌هاست. پس بدانید برای مهمان کم، باغ تالار بزرگ هیچ مزیت مثبتی ندارد.

رزرو و هماهنگی باغ عروسی با ظرفیت 100 نفر

رزرو  و هماهنگی باغ عروسی با ظرفیت 100 نفر

ابتدا خانواده‌ها باید با دقت مهمان‌های مورد نظر برای عروسی را مشخص کنند و وقتی شما به عنوان زوج، دیدید که تعداد مهمانان عزیزتان در حدود 100 نفر کمی بالا یا پایین‌تر است، برای رزرو باغ تالارهای مورد نظر اقدام کنید. مشخص بودن تعداد مهمانان در مدیریت تمام هزینه‌ها و برنامه‌ها کمک بسیار زیادی به شما می‌کند. همانطور که گفتیم می‌توانید با مراجعه به سایت‌ها یا صفحات مجازی آمار و مشخصات تالار‌هایی که دسترسی بهتری برای شما دارند را دریافت کنید.

حالا نوبت به انتخاب نهایی می‌رسد. برای انتخاب نهایی، علاوه بر نظرات مردم و بازخوردها نسبت به تالار‌های کوچک، به مجلل بودن آن، دسترسی، پارکینگ اختصاصی، امکانات جانبی، برخورد مدیریت، تیم پذیرایی و … توجه کنید.

قیمت تالار عروسی با ظرفیت 100 نفر

باغ‌ تالار‌ها دارای قیمت بندی‌های متفاوتی می‌باشند که بسته به خدمات و مشخصاتی که ارائه می‌دهند متفاوت است و از آنجایی که قیمت‌ها در بازه‌های کوتاه دچار تغییر می‌شود، اصولی و استاندارد نیست که یک قیمت را ما اینجا برای این‌ تالار‌ها اعلام کنیم و بعد زوج‌های جوان در محاسبه قیمت به مشکل برخورد کنند. اما در نظر داشته باشید که برای باغ ‌تالار‌های کوچک و با ظرفیت 100 نفر هزینه ورودی به مراتب کمتر‌ می‌شود. اما هزینه‌های جانبی که بر اساس تعداد حساب می‌شود، بسته به تعداد مهمانان شما در همه تالارها محاسبه می‌شود.

معرفی چند باغ تالار با ظرفیت 100 نفر

حالا که در مورد باغ تالار‌ با ظرفیت 100 نفر صحبت کردیم بهتر است چند مورد را معرفی کنیم تا کمی با مشخصات و فضای این باغ تالار‌ها آشنا شوید.

  • سالن عمارت ایرانی (ملل)

مجموعه‌ای است شامل 3 سالن شیک و مجلل به نام‌های ارکیده، مرمر و آینه که از فضای باز و محوطه‌ای زیبا و متفاوت نیز برخوردار است. این سالن دارای امکانات جانبی بسیار زیادی می‌باشد و نکاتی که در مورد طراحی و خاص بودن فضا به آنها اشاره کردیم به طور کامل در این سالن عقد رعایت شده است. عمارت ایرانی ملل برای همراهی در جشن‌های خاص شما آماده ارائه بهترین خدمات می‌باشد.

همچنین بخوانید : نکات برگزاری مراسم عروسی در تالار و فضای آزاد

از ویژگی‌های کلی این باغ تالار می‌توان به مواردی چون :

سفره عقدها و اکسسوری های مختلف، لوکیشن بی‌نظیر، فضای بازی بی‌نظیر و زیبا، معماری زیبا و فرانسوی، برگزاری مراسمات در باغ اختصاصی، تیم های آموزش دیده و حرفه‌ای پذیرایی، درست کردن کیک عروسی، گل آرایی، سفره عقد در فضای باز، تزئین سفره و اتاق عقد و موارد بسیار دیگری اشاره کرد.

  • سالن ازدواج لکسون

سالن ازدواج لکسون یکی از باغ تالارها با ظرفیت 100نفر

یک سالن زیبا برای یک محضر ازدواج که شما به بهترین شکل می‌توانید مراسم عقد‌های جمع و جور را در آن برگزار کنید. سالن ازدواج لکسون در شمال تهران، منطقه زعفرانیه قرار دارد و از کادر مجرب و حرفه‌ای برخوردار است.

از ویژگی‌های این سالن می‌توان به مواردی چون : دکوراسیون تجهیزات و اکسسوری های بی نظیر و همچنین سالن های زیبا، امکان پذیرایی از مهمانان شما تا 90 نفر، فضا و دکوراسیون زیبا و مدرن با سبک رستیک، جای پارک مناسب تا 60 خودرو، فضای باز اختصاصی و شیک، سفره عقد شیک و متفاوت همراه با اکسسوری های ویژه، آتلیه عکاسی اختصاصی، تیم پذیرایی و تشریفات حرفه ای اشاره کرد.

  • باغ بهاران

باغ بهاران در شهریار متشکل از سالن عقد، باغ عکاسی و روف گاردن می‌باشد و یک محیط زیبا و بی‌نظیر را در یک فضای صمیمانه ایجاد کرده است. این باغ تالار در نزدیک شهریار، دسترسی آسانی را هم برای ساکنین شهریار و اندیشه فراهم می‌آورد و هم برای زوج‌های جوان تهرانی و کرجی مناسب می‌باشد. فضای سبز و درخت کاری شده و سالن‌های عقد با ورودی مجزا و سفره عقد روستیک مواردی است که در ابتدا خود را نشان می‌دهد. در کنار این‌ها موارد و ویژگی‌های زیاد دیگری را شما در باغ بهاران مشاهده خواهید کرد از جمله :

عقد رسمی و آریایی با دف و سنتور، دارای روف گاردن با سقف متحرک (برقی)، دارای سفره عقد با گل آرایی بسیار شیک، ظروف و میز و صندلی درجه یک، لوکیشن های متفاوت برای عکاسی و فیلم برداری، دسترسی آسان به غرب تهران و کرج، تیم خدماتی و پذیرایی حرفه‌ای در امر پذیرایی و عکاسی.

منابع

[sources_post_code]

مقالات مرتبط
Telegram
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فهرست مطالب

مقایسه ملک ها

به حساب خود وارد شوید